بازدید 10558
اختلاف نظر با نکونام، هشدار رفقای پرسپولیسی یا دستمزد پایین؟

هاشمی‌نسب از حضور در استقلال انصراف داد!

مهدی هاشمی‌نسب با تشکر از هواداران استقلال از نشستن روی نیمکت آبی‌ها کنار کشید. اختلاف نظر با نکونام یا هشدار رفقای پرسپولیسی بعنوان دلایل انصراف یاغی سابق مطرح شده است
کد خبر: ۱۱۸۱۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸ 30 June 2023

مهدی هاشمی‌نسب از حضور در کادر فنی استقلال انصراف داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مدافع سال‌های گذشته استقلال و پرسپولیس که در دربی پایتخت چهار بار به آبی‌ها گل‌زده و یکبار هم درباره سرخپوشان را باز کرده است، درباره دلیل غیبت در اولین تمرین فصل اظهار کرد: قسمت نبود در این فصل در کنار استقلال باشم. از هواداران استقلال هم که همیشه به بنده لطف داشتند، تشکر می‌کنم. آنها روز گذشته من را در تمرین مورد لطف خود قرار دادند. برای تیم استقلال هم در این فضا آرزوی موفقیت دارم.

هاشمی‌نسب ملقب به یاغی، در دهه هفتاد با انتقال جنجالی از پرسپولیس به استقلال، جنجالی‌ترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال باشگاهی ایران را رقم زد. او که چهار بار در شهرآورد به استقلال گل زده بود، سرانجام انتقام خود از علی پروین را با زدن گل به پرسپولیس گرفت.

هاشمی‌نسب در نساجی و فولاد ، دستیار نکونام بود و در کادرفنی آبی‌ها در فصل آتی هم حضور داشت اما گویا اختلافات یا مسائلی دیگر باعث شد، این سرزن سابق از نشستن روی نیمکت استقلال کنار بکشد.

اختلاف نظر با نکونام یا هشدار رفقای پرسپولیسی بعنوان دلایل انصراف یاغی سابق مطرح شده است. همچنین گفته می‌شود اختلاف این مربی با رجبی دیگر دستیار نکونام هم می‌تواند دلیلی بر این خودداری هاشمی‌نسب باشد.

 

هاشمی‌نسب از حضور در استقلال انصراف داد!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی