بازدید 9377

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی مورچه‌خورت اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه انبار عمومی شرکت حایر پلاست طعمه حریق شده بود، از دودگرفتگی و مصدومیت ۱۶ نفر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹ 28 June 2023

افزایش مصدومان آتش‌سوزی کارخانه «اسنوا» در اصفهان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، منصور شیشه فروش درخصوص آخرین جزییات آتش‌سوزی کارخانه اسنوا، اظهار کرد: ساعت ۱۳:۱۴ امروز چهارشنبه، هفتم تیرماه انبار عمومی شرکت حایر پلاست واقع در محدوده شهرک صنعتی مورچه‌خورت که دارای پنج هزار متر مربع وسعت است، طعمه حریق شد.

وی با بیان اینکه حریق مذکور در انبار مربوط به مواد اولیه و قطعات رخ داده بود و پس از سه ساعت و نیم تلاش عوامل و آتش‌نشانان کنترل شد، افزود: این حریق مشکلی برای خط تولید به وجود نیاورد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اعزام ۲۲ تیم آتش‌نشانی به محل حادثه، تصریح کرد: ۱۳ نفر در پی این حادثه دچار دودگرفتگی، سه نفر دچار سوختگی سطحی و یک نفر به بیمارستان منتقل شد.

وی با بیان اینکه این حادثه فوتی نداشت، ادامه داد: حریق به طور کامل اطفا شده، اما عوامل آتش‌نشانی به منظور لکه‌گیری و پاک‌سازی در محل حادثه حضور دارند و ایمن‌سازی محل در حال انجام است. علت‌یابی این حادثه توسط تیم فنی انجام و اعلام خواهد شد.

گروه صنعتی «انتخاب» با داشتن شش کارخانه تولیدی، به‌مثابه بزرگ‌ترین مجموعه سازنده لوازم خانگی کشور و برخوردار از برندهایی نظیر اسنوا بعنوان برند ملی لوازم خانگی، در شهرک صنعتی مورچه خورت در ۴۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۵
خسارتشو مصرف كننده بدبخت بايد بده نگران مونتاژ كار و توليد بيكيفيت نباشيد !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۸
چقدر منفی،خوب نخرید
باید علتش بررسی شود یک وقت دیدی انبار را خالی کرده اند وبجایش ات واشغال اتش زده واجناس تو سط انبار دار وشرکاء به پول نزدیک شده از ما گفتن بود از این موارد زیاد اتفاق میافتد حتما دوربین ها هم یا خراب بوده اند ویا خاموش قابل توجه باز رسین محترم از نوع باشرفش
حالا هی گرون فروشی کنید تا اه مردم شما رو بگیره
از فردا ده درصد میکشه روی قیمت جنساش تا ضررش جبران بشه.
انشالله کل کارخانه بسوزد که جنس بنجل باقیمت بالا تحویل ملت میدهد
حقشونه از بس ظلم در حق مردم می کنند
از فردا بنجل تر و گرانتر .
کسی خریدار محصول شان نیست خودشان با شامورت بازی آتش میزنند و پولشان را از بیمه میگیرن. کسی هم که بررسی نمیکنه
من خودم یکی از اعزامی های بیمارستان گلدیس بود اعزامی به بیمارستان ۵ نفر بودن نه یک نفر .علت آتش سوزی هم جوشکاری در محل حادثه و بی توجهی پیمانکار جوشکار به اصول ایمنی بود
ببمه بخشی از خساتشون رو می ده باقیش هم کالاشون رو گرون می کنند فقط دودش به چشم مصرف کننده بدبخت میره .
چقدر نظرات منفی وتمام با حسادت وتنفر وکینه،از ضرر یک مسلمان وانسان هموطنش راضی وخوشحاله!!!واتهام هم میزنه
جنس کره ای یا کلا خارجی با هزینه های تولید بالا (کارگر، آب و برق و گاز و مالیات) و حمل و نقل گران از انور دنیا میاد ایران مثلا میفروشند 70 میلیون بعد، این شرکت های کذایی فرصت طلب و به نوعی دشمن ملت با هزینه های به مراتب کمتر و مزد کارگرد ناچیز همون جنس رو با کیفیت کمتر به قیمت جنس کره ای یا خارجی به ملت میفروشند و مسئولین همین، باد در غب غب انداخته و با گفتن تولید ملی از این شرکت ها حمایت میکنند و می ماند مصرف کننده بیچاره و شرکت های کذایی، مطمئن از فروش جنس های بی کیفیت به قیمت فلان فلان!
از شکل انبارها پیداست که احتمالا حداقل استانداردهای انبار داری را نداشته است. محصولات این کارخانه بسیار هم خوب است و حداقل گاز ان از بسیاری ار برندهای خارجی هم بهتر است.
در این عکس که نشان دادید، آنبار واقعی وجود ندارد، بلکه ساختمانی است که احتمالا مستهلک بوده و پر از وسایل اسقاطی و ... بوده. آن را آتش زدند که بهانه ای برای چاپیدن پول و گرفتن امتیاز پیدا کنند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست