بازدید 2404

نماینده امارات: اسرائیل باید شهرک‌سازی را متوقف کند!

نماینده امارات در سازمان ملل از رژیم‌صهیونیستی خواست فوراً به شهرک‌سازی‌ها و حملات علیه فلسطینی‌ها پایان دهد تا منطقه به سمت تنش‌های بیشتر سوق داده نشود.
کد خبر: ۱۱۸۰۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰ 28 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، نماینده امارات در سازمان ملل در جریان نشست شورای امنیت تاکید کرد که رژیم‌صهیونیستی باید هرچه سریع‌تر به تمام فعالیت‌های مربوط به شهرک‌سازی‌ها پایان داده و به قوانین بین‌المللی پایبند باشد.

بنا بر این گزارش، نماینده امارات در سازمان ملل با ابراز نگرانی از تشدید خشونت‌ها در کرانه باختری اعلام کرد که اوضاع در کرانه باختری به مرحله انفجار رسیده است و از سازمان ملل خواست به مسئولیت خود برای اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی جهت صرف نظر کردن از تصمیمات خود درباره شهرک‌سازی و کاهش تنش عمل کند.

از سوی دیگر، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین سه‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای اقدام کابینه رژیم صهیونیستی در تصویب نهایی احداث بیش از ۵۰۰۰ هزار واحد مسکونی جدید در شهرک‌های اشغالی را به شدت محکوم کرد و این اقدام صهیونیست‌ها را توسعه شهرک سازی در اراضی فلسطینیان خواند.

شورای عالی برنامه‌ریزی و توسعه شهرک سازی کابینه نتانیاهو روز دوشنبه هفته جاری با پیش‌نویس دستوری احداث ۵ هزار ۶۲۳ واحد مسکونی جدید در شهرک‌های اشغالی را تصویب کرد.

در همین ارتباط، بنیامین نتانیاهو پیشتر در نشستی با اعضای کابینه امنیتی این رژیم با تاکید بر حفظ ساختار تشکیلات خودگردان ضمن ابراز مخالفت شدید با تشکیل دولت مستقل فلسطینی بر لزوم سرکوب اندیشه تشکیل دولت فلسطین تأکید کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی