بازدید 5708
۳

خودرو گرانقیمت قاچاق در بوشهر توقیف شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف و توقیف یک دستگاه خودرو سواری پورشه قاچاق به ارزش ۸۰ میلیارد ریال توسط مأمورین یگان امداد شهرستان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵ 20 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار حیدر سوسنی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران یگان امداد شهرستان بوشهر هنگام گشت زنی در نوار ساحلی این شهر یک دستگاه خودرو سواری پورشه را که با حرکات مخاطره آمیز و سرعت بالا منجر به ایجاد خسارت به خودروهای شهروندان و برهم زدن نظم عمومی گردیده بود را شناسایی و پس از اقدامات اطلاعاتی نهایتاً موفق به توقیف آن در یکی از شهرهای همجوار شدند.

وی افزود: مأموران پس از انتقال خودرو به مقر انتظامی و بررسی کارشناسی از جعلی بودن پلاک خودرو اطمینان یافته که با بررسی دقیق‌تر مشخص شده خودرو قاچاق و به صورت غیر قانونی از مبادی غیررسمی وارد کشور شده است.

سردار سوسنی با اشاره به انتقال خودرو به سازمان اموال تملیکی و دستگیری راننده و سرنشین خودرو، پس از تشکیل پرونده و معرفی به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: ارزش خودرو توسط کارشناسان ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است، به شهروندان توصیه کرد: در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هر گونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
چیزی نیست با یک تلفن موضوع ختم میشه
آخه مگه خودرو چیزیه که از مبادی غیر رسمی بشه قاچاقش کرد؟ تو آب که نمیتونسته حرکت کنه. اسکله ها هم که نگهبان و صدتا دوربین دارن
پاسخ ها
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۳۰
میگذارند توی قایق میارند حتی ..لندکروز هم میارند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست