بازدید 6905

زخمی شدن جوان سرابی توسط خرس قهوه‌ای

رئیس اداره محیط زیست شهرستان سراب از حمله یک قلاده خرس قهوای همراه با ۲ توله اش به یک جوان اهل روستای غرقه این شهرستان و زخمی شدن وی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳ 19 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداو سیما مرکز آذربایجان شرقی، سیدقمی با ابراز تاسف از مصدومیت جوان سرابی توسط خرس قهوه‌ای اظهار کرد: مرد جوانی حین کشاورزی در مزرعه ناگهان مورد حمله خرس قهوای قرار گرفت و از ناحیه شکم و بازو مصدوم شد که بلافاصله فرد مصدوم توسط اهالی منطقه به بیمارستان منتقل شد.

وی ادامه داد: پس از این حادثه ماموران یگان حفاظت اداره محیط زیست شهرستان بلافاصله به محل حادثه اعزام و برای این‌که خرس مذکور خسارت احتمالی مجددی وارد نکند در منطقه مستقر شدند.

سیدقمی افزود: فرد مصدوم نیز در یکی از بیمارستان‌های سراب بستری شد و مداوا و پانسمان‌های اولیه انجام شد که خوشبختانه وضعیت وی رو به بهبود بود و یکی از ماموران یگان حفاظت محیط زیست سراب نیز در کنارش حضور داشت.

وی با بیان اینکه مردم آذربایجان شرقی اعم از افراد بومی و گردشگران که به مناطق خارج شهر می‌روند باید در مواجه با حیوانات وحشی چون خرس ابتدا خونسردی خود را حفظ کرده و به نقطه‌ای مرتفع بروند یادآور شد: افراد مورد هجوم توسط خرس‌های وحشی می‌توانند با ایجاد صدای بلند و تکان دادن لباس حیوان وحشی را ترسانده و از خود دور نگه دارند.

سیدقمی به مردم توصیه کرد به هیچ عنوان به خصوص در مناطقی که زیستگاه و محل گذار حیوانات وحشی است به تنهایی سفر و گردش نکرده و برای اموراتی چون کشاورزی و چرای دام نیز به طور حتم فردی را به همراه خود ببرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی