بازدید 2696

آزادی ۸۲۰۰ زندانی در کشور طی سال گذشته

مدیرعامل ستاد دیه کشور با اشاره به اینکه استان زنجان در حوزه آزادسازی زندانیان جزو استان‌های برتر است، گفت: از ۸۲۰۰ زندانی آزاد شده در سال گذشته ۲۱۶ نفر مربوط به زنجان است.
کد خبر: ۱۱۷۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱ 18 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، علی شمس روز شنبه در نشست مشترک با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، گفت: ستاد دیه برای آزادسازی زندانیان تا حد زیادی به کمک‌های غیردولتی، شخصیت‌های حقیقی و حقوقی وابسته است و در این میان یکی از نهادهای همراه با این ستاد کمیته امداد است.

شمس با اشاره به اینکه استان زنجان در حوزه آزادسازی زندانیان جزو استان‌‎های برتر است، ادامه داد: از ۸۲۰۰ زندانی آزادسازی شده در سال گذشته ۲۱۶ نفر مربوط به زنجان است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان نیز ضمن قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های خیرخواهانه ستاد دیه، گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده از طریق کمیته امداد در بحث کمک به زندانیان در سال‌جاری نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

صالحی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۱۶ پرونده مددجویی در ارتباط با زندانیان به کمیته امداد ارجاع شده است، افزود: با توجه به خاص بودن شرایط این خانواده‌ها، بررسی پرونده‌ها کمتر در دو هفته انجام شده و در راستای بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی به ستاد دیه ارسال شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی