بازدید 17629
۵
مرد اسپانیایی سه شنبه به تهران می‌آید

توافق اولیه استقلال با سرمربی سابق رئال مادرید

کد خبر: ۱۱۷۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ 10 June 2023

یکی از سه گزینه خارجی مدنظر استقلال برای مذاکرات جدی‌تر و شاید نهایی برای امضای قرارداد به تهران خواهد آمد.

به گزارش تابناک ورزشی، حجت کریمی سرپرست موقت باشگاه استقلال که در همین مدت کوتاه مدیریتش در راس تیم آبی نشان داد که برای عبور از بحران ها، به برخی دروغ‌های مصلحتی مثل توافق با همراه اول برای دریافت پول قبل از دربی هم متوسل می‌شود، حالا با گذشت چند روز از وعده‌ای که برای معرفی جانشین ساپینتو به هواداران داده بود، تلاش دارد از طرح عنوان کلی چند گزینه خارجی به انتشار نام ها برسد ولی معلوم نیست اطلاعاتی که به سایت ها می‌رسد واقعی باشد یا خیر.

توافق اولیه استقلال با سرمربی سابق رئال مادرید

 استقلال پس از پایان فصلی دیگر شاهد تغییرات تکراری روی نیمکت است. ریکاردو ساپینتو پس از ناکامی در فینال جام حذفی و کسب رتبه سومی در لیگ، در پیامی رسمی از هواداران خداحافظی کرد تا مشخص شود همکاری او با باشگاه تهرانی پایان یافته است.

از زمان خداحافظی این سرمربی‌، بازارگرمی چند مربی داخلی هم شروع شد، در حالی که هنوز یک هفته از جدایی سرمربی پرتغالی نگذشته، به نظر می‌رسد گزینه نهایی جانشینی او پس از بررسی‌ها قطعی شده و این سرمربی قرار است بامداد سه‌شنبه وارد تهران شود! آیا این وقت‌کشی و بازی با افکارعمومی است یا اینبار کریمی در آستانه سومین مجمع اعلام شده سازمان خصوصی‌سازی و ایجاد تغییرات وسیع مدیریتی، دست به امضای یک تعهد چند ده میلیاردی می‌زند.

طبق شنیده ها نام سرمربی جدید استقلال تهران، خوان رومن لوپس کارو، مربی ۶۰ ساله اسپانیایی است. نکته جالب درباره این سرمربی آغاز فعالیت پیش از سن ۳۰ سالگی است.

همین فرصت کوتاه کافی بود که او در سن ۳۵ سالگی در سطح حرفه‌ای لیگ حرفه‌ای مربیگری را شروع کند. از سال ۱۹۹۷ تا به امروز او به طور مستمر هدایت تیم‌های باشگاهی و ملی در سطوح مختلف را به عهده داشته که مهم‌ترین آن‌ها به شرح زیر است:

سرمربی مایورکا (اسپانیا)

سرمربی رئال مادرید (اسپانیا)

سرمربی سویا (اسپانیا)

سرمربی تیم ملی اسپانیا (اروپا)

سرمربی تیم ملی عربستان (آسیا)

سرمربی تیم ملی عمان (آسیا)

سرمربی تیم دالیان چین (آسیا)

سرمربی تیم شنزن چین (آسیا)

از نکات قابل تامل رزومه کاری او این است که در عربستان سعودی به مدت ۴ سال متوالی مربیگری کرده است که یک رکورد برای مربیان خارجی است!

هشت سال پیش تیم ملی عربستان با هدایت لوپز کارو در رقابت های حوزه خلیج فارس به فینال رسید اما در بازی نهایی 2-1 مغلوب قطر شدند و فدارسیون فوتبال عربستان یکروز بعد تصمیم به قطع همکاری با لوپز کارو و دستیارانش گرفت.

رامون خوسه به غیر از حضور در فوتبال خاورمیانه با فوتبال ایران هم تا حدودی آشنایی دارد. او با تیم عمان در تهران و مقابل تیم ملی ایران به نتیجه مساوی رسیده است. از دیگر سوابق او می‌توان به هدایت تیم دالیان چین در سوپر لیگ و قهرمانی با تیم شنزن در چین اشاره کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵
خخخخخخخخخخخ
هر سال نام این افراد را مطرح می کنند و در نایت با یک مربی بی کیفیت و بی نام نشان مثل شفر و ساپینتو به توافق می رسند
استقلال ندیر می خواد نه مربی
فساد و رسوایی دیگری درپیش است
بجای اینکه پول صرف مربی کنید چند تا بازیکن با کیفیت بخرید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار