بازدید 3868
۳

ترامپ اسناد محرمانه را در حمام خانه‌اش مخفی کرده

مقامات قضایی آمریکا در آخرین اظهارات خود در مورد پرونده ترامپ گفته اند وی اسناد محرمانه اتمی را در حمام خانه اش در فلوریدا پنهان کرده است.
کد خبر: ۱۱۷۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴ 10 June 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دادگاه فدرال آمریکا در آخرین گزارش خود اعلام کرد دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا با ۳۷ مورد اتهام جنایی از جمله نگهداری سوابق و اسناد محرمانه رو به رو است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، مقامات قضایی دادگاه فدرال در آخرین گزارش خود عنوان کرده اند آن‌ها پس از بررسی‌های فراوان به این نتیجه رسیده اند که ترامپ برخی از اسناد فوق محرمانه و طبقه بندی شده هسته‌ای را در یک حمام در ملک شخصی خود در فلوریدا نگهداری می‌کند.

دادگاه همچنین می‌گوید رییس جمهور سابق آمریکا تا به حال مانع تحقیقات جزئی‌تر در مورد این اسناد و محل نگهداری آن‌ها شده است.

در اتهامات جنایی ترامپ همچنین آمده است که والت نائوتا، دستیار شخصی ترامپ زمانی در کاخ سفید کار می‌کرد به انتقال این فایل‌ها برای پنهان کردن آن‌ها از چشم اف‌بی‌آی متهم شده است.

در همین حال دادستان پرونده رئیس جمهوری سابق آمریکا تاکید کرد که اقدام ترامپ در نگهداری اسناد محرمانه، امنیت آمریکا را در معرض خطر قرار می‌دهد.

دادستان ویژه تحقیقات ترامپ گفت: رئیس جمهور سابق متهم به توطئه علیه دستگاه قضایی است و ما خواستار توضیح درباره حجم این اتهامات هستیم. وی تاکید کرد ترامپ قواعد و قوانین مربوط به حمایت از اسرار نظامی را نقض کرده که امنیت کشور را در معرض خطر قرار می‌دهد.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا در واکنش به پرونده اتهاماتش گفت: «بایدن جعبه‌های اسناد را به همه جا منتقل کرد، از جمله دفتر وکیلش. چرا دادستان ویژه این موضوع را بررسی نکرد؟»

ترامپ گفت: «من چیزی برای پنهان کردن نداشتم و هنوز هم ندارم. طبق قانون سوابق ریاست‌جمهوری، اجازه دارم سوابق شخصی خود را از کاخ سفید بیاورم. هیچکس نگفته است که من اجازه ندارم سوابق شخصی‌ام را از کاخ سفید خارج کنم.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
ترامپ گفت: «من چیزی برای پنهان کردن نداشتم و هنوز هم ندارم. طبق قانون سوابق ریاست‌جمهوری، اجازه دارم سوابق شخصی خود را از کاخ سفید بیاورم. هیچکس نگفته است که من اجازه ندارم سوابق شخصی‌ام را از کاخ سفید خارج کنم.»
ایول ترامپ
دیوانه بازی های آقای ترامپ و کله شق بودنش همیشه باعث موفقیت او شده . همین گفتار و کردارش او را رئیس جمهور آمریکا کرد و طبق نظر سنجی خودشان فعلا هم محبوب ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا هست . من طرفدارش نیستم ولی ظاهرا در دنیای سیاست متفاوت بودن با بقیه موفقیت می آورد . مثال داخلی آن آقای احمدی نژاد بود که یک شبه با این تاکتیک از فرش به عرش رسید !
حمام خانه ترامپ در فلوریدا به اندازه کاخ آقایان در تهران است خخخ

همچی میگه حمام ، ملت فکر می کنند اندازه توالته
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر