بازدید 4708

تیم منتخب فصل لالیگا مشخص شد

یک وبگاه آماری، تیم منتخب فصل جاری لیگ اسپانیا را انتخاب کرد.
کد خبر: ۱۱۷۸۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹ 05 June 2023

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ ترکیب ۱۱ نفره از بهترین بازیکنان فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ لالیگا اسپانیا که با قهرمانی بارسلونا به پایان رسید، مشخص شدند.

وبگاه آماری «سوفا اسکور» با توجه به نمرات بازیکنان در هر بازی، این ترکیب ۱۱ نفره را انتخاب کرده که در آن تیم قهرمانِ آبی‌واناری پوش، بیشترین سهمیه را دارد.

مارک آندره تراشتگن آلمانی که در این فصل موفق شد ۲۶ بار دروازه بارسلونا را بسته نگه دارد و با رکورد فرانسیسکو لیانیو دروازه‌بان پیشین تیم دپورتیوو لاکرونیا از حیث بیشترین تعداد کلیت شیت در تاریخ لالیگا برابری کند، به عنوان بهترین دروازه‌بان فصل انتخاب شده است.

در خط دفاعی ژول کنده، مدافع فرانسوی بارسلونا به همراه ادر میلیتائو از رئال مادرید، خوزه ماریا خیمنز از اتلتیکو مادرید و خوزه گایا از والنسیا چهار مدافع منتخب فصل هستند.

پِدری، نابغه جوان بارسلونا به همراه الکس گارسیا از خیرونا و تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید در خط هافبک تیم منتخب فصل لالیگا قرار گرفته‌اند.

کریم بنزما از رئال مادرید، آنتوان گریزمن از اتلتیکو مادرید و روبرت لواندوفسکی، آقای گل این فصل بارسلونا از تیم بارسلونا هم در خط آتش ترکیب ۱۱ نفره فصلِ لیگ اسپانیا جای گرفته‌اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار