بازدید 12525
امضای فاجعه‌بار درویش و حراج منافع ملی

قرارداد ۶۰میلیاردی مهاجم بنجل بیخ ریش پرسپولیس

اعدادی که از حالا می‌توان گفت این بازیکن درجه سه در صورت اخراج و قطع همکاری، به طور حتم یکی از شکایت های آتی پرسپولیس در فیفا خواهد بود، مگر اینکه مدیرعامل پرسپولیس دست پیش را بگیرد و به طور توافقی این مهاجم بنجل که دلال ها به او انداخته‌اند را از درب باشگاه خارج کند.
کد خبر: ۱۱۷۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۳ 05 June 2023

فوتبال تنها شادی فتح جام و پیروزی در دربی نیست، بلکه فقدان مدیریت منابع و عدم دانش عقد قرارداد می‌تواند بزرگترین باشگاه‌ها را زمین بزند. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ قرارداد مهاجم برزیلی پرسپولیس فاش شده که نشان می‌دهد رضا درویش برای یک مهاجم بسیار ضعیف با عملکرد و گلزنی ضعیف، یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار باید پرداخت کنند!

پولی که از محل پول خرید سهام مردم پرداخت می‌شود و قطعا مدیران فعلی باشگاه از جمله هیات مدیره و مدیرعامل باید پاسخگوی آن باشند.

بعد از جدایی ناگهانی و بحث برانگیز یورگن لوکادیا از پرسپولیس، مدیران باشگاه ۷ بهمن ۱۴۰۱، لئاندرو پریرا را با عقد قراردادی یک سال و نیمه به خدمت گرفتند تا به این ترتیب خط حمله پرسپولیس تقویت شود اما او فقط وقت پرسپولیس و کادرفنی اش را گرفت و در سطح مهاجمان نیمکت نشین ایرانی هم نبود.

قرارداد ۶۰میلیاردی مهاجم بنجل بیخ ریش پرسپولیس

پریرا که با سابقه بازی برای گامبااوزاکای ژاپن به پرسپولیس آمد، بعد از صدور ITC رسما از هفته نوزدهم لیگ برتر می‌توانست برای پرسپولیس به میدان برود اما در مجموع ۱۱ دیدار باقی‌مانده پرسپولیس لیگ برتر تنها در ۹ دیدار به میدان رفت که مجموع دقایق بازی او در لیگ به ۳۲۶ دقیقه می‌رسد. این یعنی او در ۳۳ درصد مجموع دقایق در لیگ برتر پیراهن پرسپولیس را بر تن کرده است. این مهاجم برزیلی تنها یک پاس گل و یک گل را هم در کارنامه خود به ثبت رسانده که از این نظر هم آمار بسیار ضعیفی را ثبت کرده و این درحالی است که پرسپولیس در مجموع این ۱۱ دیدار لیگ برتر، ۲۲ گل به ثمر رسانده است.

پریرا در دو دیدار جام حذفی هم برای پرسپولیس بازی کرده و موفق شده فقط یک پاس گل بدهد و از این نظر هم آمار ناامیدکننده‌ای به نام خود ثبت کرده است.

تمام صفحات قرارداد لئاندرو پریرا با باشگاه پرسپولیس توسط ایسنا منتشر شده که نشان می‌دهد باشگاه سرخ مالیات او را هم تقبل کرده است!

دستمزد ۶۰ میلیاردی بیخ ریش پرسپولیس

در صفحه ۱۱ قرارداد پریرا با پرسپولیس در ماده ۷ به مبلغ و مدت قرارداد اشاره شده که بر اساس آن، در مدت یک فصل و نیم، این بازیکن یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار دریافت خواهد کرد که ۳۶۰ هزار دلار آن مربوط به نیم فصل دوم ۰۲ – ۱۴۰۱ و ۷۴۰ هزار دلار نیز مربوط به فصل ۰۳ – ۱۴۰۲ است. در ادامه این بند هم شرایط و نحوه قرارداد ذکر شده است.

ارقام و اعدادی که از حالا می‌توان گفت این بازیکن درجه سه در صورت اخراج و قطع همکاری، به طور حتم یکی از شکایت های آتی پرسپولیس در فیفا خواهد بود، مگر اینکه مدیرعامل پرسپولیس دست پیش را بگیرد و به طور توافقی این مهاجم بنجل که دلال ها به او انداخته‌اند را از درب باشگاه خارج کند.

نکته جالب اینجاست که باشگاه پرسپولیس در بند ۷-۲ در صفحه ۱۴ قرارداد، رسما پرداخت مالیات قرارداد را بر عهده گرفته و اعلام کرده مبالغ پرداختی به صورت خالص است. اگر با نرخ دلار میزان دستمزد پریرا را محاسبه کنیم و مبالغ مالیاتی را هم که پرسپولیس مسئولیت پرداخت آن را پذیرفته است به این مبلغ اضافه کنیم، فارغ از پاداش‌ها این مهاجم کم اثر برزیلی حدود ۶۰ میلیارد تومان برای پرسپولیس هزینه در بر داشته است.

در ادامه این قرارداد پاداش‌هایی نظیر ۱۰ هزار دلار برای قهرمانی در لیگ برتر ۰۲ – ۱۴۰۱، ۸ هزار دلار برای قهرمانی در جام حذفی در فصل ۰۲ – ۱۴۰۱، ۱۵ هزار دلار برای قهرمانی در فصل ۰۳ – ۱۴۰۲، ۸ هزار دلار برای قهرمانی در جام حذفی فصل ۰۳ – ۱۴۰۲، ۱۵ هزار دلار برای آقای گلی در لیگ برتر و ۳۰ هزار دلار برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته شده است.

بررسی آمار گل و دقایق بازی پریرا و نظر برخی پیشکسوتان پرسپولیس نشان می‌دهد این مهاجم برزیلی که در دوران مدیریت رضا درویش و با قراردادی سنگین به پرسپولیس آمده، از نظر فنی در سطح بازیکنان جوان ایرانی تیم‌های امید باشگاه هم نیست و عملا نمی‌تواند کمکی به پرسپولیس کند ولی حالا باید یک فصل دیگر نیز او را تحمل کنند که هیچ مربی حاضر به چنین کاری نیست.

مدیران پرسپولیس چرا باید قراردادی به ارزش یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار به علاوه پاداش‌های چند ۱۰ هزار دلاری با بازیکن خارجی که عملکرد فنی ضعیفی دارد به امضا برساند؟ آیا ردپای دلال‌ها در این قراردادهای نجومی دیده نمی‌شود؟

قرارداد ۶۰میلیاردی مهاجم بنجل بیخ ریش پرسپولیس

پریرا که فعلا نیم فصل در پرسپولیس حضور داشت، چه تاثیری در قهرمانی این تیم در لیگ و جام حذفی ایفا کرده که قراردادی یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلاری با او به امضا رسیده اما بازیکنان کلیدی باشگاه از دریافت رقم قرارداد به مراتب پایین تر خود محروم هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۰
اون آقایی که به یکباره هوس کرد فساد را از ایران ریشه کن کند و آن را از استقلال شروع کرد و دقیقا دو هفته مانده به پایان لیگ به جان روح و روان استقلال افتاد و تمرکز تیم را به هم‌ زد ، الان کجاست ؟ چرا یک ماه قبل صدای این فسادهای و سایر فسادها از پرسپولیس بلند نشد .
در مورد استراماچونی و شفر و ساپینتو نظری نداری؟
وجود پیروزی و استقلال خیانت هست
۶۰ میلیارد رو درویش از جیبش می دهد ؟‌ یا مردم ایران . سهم هر ایرانی چقدر است ؟
مدیریت جهادی
درویش که بد جوری یقه را تا پایین باز کرده بود و از خوشخالی صورتش برق انداخته و فکر میکند کار مهمی انجام داده .با پول مردم بی نوا و .......................تا تو اسیا میبینیمت.
حالا تابناک هی به سپاهان و استقلال گیر بده و بگو کهکشانی و نجومی و.... تیم محبوبت چقدر پول بیت المال را برای غرامت و جریمه هدر داده
حیف از این مدیریتهای بیخود
کاش میشد کاری برای دل مردم کرد
چه زمانی فوتبال ما از اینگونه مسائل شبهه انگیز تهی خواهد شد ، چه کسی باید به این مسائل ورود کند ؟فدراسیون فوتبال ؟ وزارت ورزش ؟ رئیس جمهور ؟ دادستانی ؟ تا چه زمانی باید پرونده هائی این چنین در فیفا مطرح و موجب ابروریزی شود ؟ تا کی به عنوان مدیر از جیب ملت مستاصل ریخت و پاش بی نتیجه ؟
تا ما احمقها فوتبال فوتبال کنیم این قضایا ادامه دارد. التماش کمی تفکر .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار