بازدید 14093
۱

نقض حریم هوایی ایران پیامدهای سنگینی در پی دارد

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه نقض حریم هوایی ایران پیامدهای سنگینی در پی دارد، گفت: پیشرفته‌ترین سامانه‌های راداری و موشکی با برد بیش از ۳۰۰ کیلومتر و رصد بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر در چرخه عملیاتی مناطق و گروه‌های پدافندی قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۷۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲ 30 May 2023

 

به گزارش تابناک به نقل  از ایرنا ، امیر سرتیپ علیرضا الهامی با حضور در منطقه پدافند هوایی جنوب شرق ارتش ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، توان رزم و آمادگی دفاعی این منطقه پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان پدافندی با بیان اینکه پدافند هوایی ارتش در زمینه طراحی و تولید سامانه‌های پدافندی رشد چشمگیری دارد، اظهار داشت: تولید موشک‌های دوربرد و دقیق پدافند هوایی تهدیدی جدی برای دشمنان محسوب می‌شود.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، تاکید کرد: توانمندی سامانه‌های موشکی و راداری یکی از مهمترین محورهای راهبرد نظامی کشورمان برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان است و یقینا هرگونه نقض حریم هوایی کشورمان پیامدهای سنگینی در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پیشرفته‌ترین سامانه‌های راداری و موشکی با برد بیش از ۳۰۰ کیلومتر و رصد بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر در چرخه عملیاتی مناطق و گروه‌های پدافندی قرار دارد، خاطرنشان کرد: ارتقای تجهیزات پدافندی در راستای حفظ منافع ملی و قدرت بازدارندگی با جدیت دنبال می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۱
انصافا ارتشی جماعت چیز دیگریست.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست