بازدید 4326

دریافت همزمان 6 درگاه پرداخت ممکن شد!

کد خبر: ۱۱۷۷۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶ 28 May 2023

اگر شما هم صاحب یک کسب‌وکار اینترنتی هستید و یا در این حوزه فعالیت دارید، احتمالا حداقل یک بار با این سوال مواجه شده‌اید که کدام درگاه پرداخت اینترنتی برای وب سایت شما مناسب است؟

انتخاب درگاه پرداخت اینترنتی مناسب برای وب سایت، که علاوه بر تضمین سرعت و پایداری، زیرساخت مناسبی نیز داشته باشد دغدغه‌ی همه‌ی کسب‌وکارهاست، اما حتی درگاه‌های پرداخت پرطرفدار نیز ممکن است امکانات جانبی مانند تسویه حساب سریع و یا برخی از سرویس‌های کاربردی مورد نیاز شما را ارائه ندهد. اما با دریافت 6 درگاه پرداخت به صورت همزمان، همراه با مجموعه‌ای از سرویس‌های پرداختی و مالی، دیگر جای نگرانی نیست!

دریافت همزمان 6 درگاه پرداخت ممکن شد!

کسب‌وکارها درگاه کدام شرکت را ترجیح می‌دهند؟

در حال حاضر درگاه های پرداخت به پرداخت ملت، آپ، سامان، سپهر، سداد و ایران کیش کیفیت مطلوبی دارند و پرطرفدار هستند. اما حتی این درگاه‌های پرداخت هم ممکن است به دلیل مشکلات زیرساختی دچار اختلال، افت سرعت و کیفیت و یا اختلال در مواردی مانند تسویه تراکنش‌ها شوند و از آنجا که ثانیه‌ها برای کسب‌وکارهای اینترنتی حیاتی و ضروری هستن، بسیار حائز اهمیت است که به یک درگاه پرداخت اکتفا نکنید و همواره یک درگاه جایگزین و پشتیبان داشته باشید.

آیا جایگزین کردن درگاه کار راحتی است؟ خیر!

برای استفاده از هر درگاه در صورتی که درگاه را مستقیم از شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت دریافت کنید، برای دریافت هر درگاه باید یک بار مراحل پیچیده ثبت نام را طی کنید و زیرساخت آن درگاه را پیاده سازی کنید تا درگاه آماده استفاده شود.

جدای از بحث زمان پیاده سازی و دریافت درگاه پرداخت آنلاین، برخورداری درگاه انتخابی شما از سایر سرویس‌های جانبی بسیار اهمیت دارد که متاسفانه شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت (psp)ها فقط سرویس پایه را ارائه می‌دهد.

اکثر پرداخت یارها هم که واسط هستند و درگاه را از psp دریافت می‌کنند، معمولا با 2 یا 3 شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت همکاری می‌کنند که ممکن است درگاه موردنظر شما در آنها نباشد.

راه حل چیست؟ دریافت 6 درگاه پرداخت اینترنتی امن و پایدار به صورت همزمان!

دریافت همزمان درگاه به پرداخت ملت، آپ، سامان، سداد، سپهر، ایران کیش فقط با یک بار ثبت نام.

پرداخت یار زیبال با بیش از 14000 کاربر فعال، بیشتر از 5 سال است که در این حوزه فعالیت می‌کند و فعالیت خود را با بررسی دقیق نیازهای کسب و کارها و ارائه یکپارچه سرویس های کاربردی مورد نیاز آنها آغاز کرده است؛ زیبال اکنون در ششمین سال فعالیت خود، همکاری خود را با شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت(psp)ها گسترش داده است و به صورت همزمان 6 درگاه پرداخت معتبر، به پرداخت ملت، آپ، سداد، سامان، سپهر و ایران کیش را ارائه می‌دهد.

دریافت همزمان 6 درگاه پرداخت چه مزیتی دارد؟

  • صرفه جویی در زمان دریافت و پیاده سازی : با یک بار ثبت نام در زیبال، هر 6 درگاه به صورت همزمان در اختیار شما قرار داده می‌شوند و برای اتصال به آنها کافیست یک بار زیرساخت درگاه زیبال را پیاده سازی کنید.
  • مسیردهی هوشمند تراکنش‌ها : سرویس مسیردهی هوشمند زیبال، به صورت لحظه‌ای کیفیت تراکنش‌های انجام شده روی هر 6 درگاه را پایش می‌کند و در صورت بروز اختلال در هر یک از درگاه‌ها، بلافاصله تراکنش‌های شما را به درگاهی که در آن لحظه، سرعت و پایداری حداکثری دارد هدایت می‌کند که سبب افزایش نرخ تراکنش‌های موفق، رضایت مشتریان شما و افزایش فروش کسب‌وکار شما می‌شود. این سرویس خیال کسب‌وکارها از پایداری درگاه پرداخت راحت می‌کند و در حال حاضر 73% کاربران زیبال مسیردهی تراکنش‌های خود را به زیبال سپرده‌اند.
  • دسترسی به ده‌ ها سرویس کاربردی : پرداخت یارها برخلاف شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت، درگاه پرداخت را همراه با سرویس‌های کاربردی مانند تسویه سریع روزانه، بازگشت وجه آنی، پنل گزارش گیری کاربردی و … ارائه می‌دهند که مدیریت امور پرداختی کسب‌وکارها را بسیار آسان می‌کند.

دریافت همزمان 6 درگاه پرداخت ممکن شد!

دریافت درگاه پرداخت کافی نیست!

همانطور که پیشتر اشاره کردیم، دریافت درگاه پرداخت کافی نیست و برای مدیریت امور پرداختی کسب‌وکارتان دسترسی به مجموعه کاملی از سرویس‌های پرداختی اهمیت بسیاری دارد.

پرداخت یار زیبال نیز در راستای مدیریت آسان امور مالی و پرداختی کسب‌ و کارها، 6 درگاه پرداخت اینترنتی معتبر آپ (آسان پرداخت)، به پرداخت ملت، سداد، سامان، سپهرو ایران کیش را همراه با دامنه گسترده‌ای از سرویس‌های مورد نیاز کسب‌وکارها از جمله تسویه سریع روزانه، بازگشت وجه آنی و … به صورت کاملا یکپارچه ارائه می‌دهد و فقط با یک بار پیاده سازی زیرساخت زیبال، به تمامی سرویس‌های مورد نیاز خود دسترسی خواهید داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت همزمان 6 درگاه پرداخت به وب سایت پرداخت یار زیبال zibal.ir سر بزنید. تیم پشتیبانی زیبال از 9 صبح تا 12 شب آماده پاسخگویی به سوالات شما در رابطه با سرویس‌های پرداختی، درگاه پرداخت اینترنتی و … هستند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی