بازدید 12315
۱

واکنش پدر حسن یزدانی به کشتی او در انتخابی

کد خبر: ۱۱۷۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴ 27 May 2023

رقابت‌های کشتی آزاد جام بین المللی تختی در حالی جمعه کارش را در سالن الغدیر شهر ارومیه به اتمام رساند که برخی چهره های ورزشی و همراهان آنان در این رقابت‌ها حاضر شدند.

یکی از افرادی که از شروع در سالن حضور داشت و نظر تماشاگران را به خود جلب کرد پدر حسن یزدانی ژنرال هشت ستاره کشتی آزاد ایران بود.

وی با اشاره به وضعیت فیزیکی دارنده مدال طلا و نقره المپیک در این جام اظهار کرد: امیدوارم خدا کمک کند و ببینیم بعداز این مرحله انتخابی حسن چه کاری خواهد کرد. به امید خدا بتواند با قهرمانی در جام تختی برای ترکیب اصلی انتخاب شود و به المپیک هم برود.

وی بیان کرد: امیدوارم با انتخاب شدن او در جهانی و بازی‌های آسیایی حسن بتواند با کسب نشان طلا پرچم ایران را بالا ببرد و دل مردم راشاد کند.

پدر حسن یزدانی در واکنش به اینکه آیا او می تواند دومین مدال طلای خود در المپیک را کسب کند، گفت: هرچه خدا بخواهد همان می شود اما حسن تمام تلاش خود را خواهد کرد تا به این مهم برسد.

واکنش پدر حسن یزدانی به کشتی او در انتخابی

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
بدبختی اینست که از تیلور میترسه و میبازه.اولین خصوصیت کشتی گیر و قهرمان باید نترسیدن باشد.بعد حسن یزدانی هیچ فنی اجرا نمی کند فقط با هل دادن دنبال کسب امتیاز است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل