بازدید 6665
۲

سوال جنجال ساپینتو از مورایس: چطور یزدانی بعداز آن اشتباه به سپاهان رفت؟

فکر کنم باید توضیح دهد چرا بازیکنی که سه امتیاز را در بازی با سپاهان از ما گرفت، هفته بعد به همان تیم رفت. من هیچ وقت بازیکنی از آن تیمی نمی‌آورم که بازیکنانش چنین کاری کرده باشد. من اینجوری هستم.
کد خبر: ۱۱۷۶۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۹ 24 May 2023

ساپینتو در نشست خبری جمله ای جنجالی علیه سرمربی سپاهان مطرح کرد که آغاز یک جنگ تازه است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سرمربی پرتغالی آبی‌ها خطاب به هموطنش گفت: مورایس باید توضیح می‌داد چرا بازیکنی که سه امتیاز را از ما گرفت (سیاوش یزدانی) هفته بعد به سپاهان رفت!

ساپینتو به طور تلویحی اتهامی را متوجه مدافع سابق تیم خود یعنی سیاوش یزدانی و همچنین باشگاه سپاهان کرده است. 

او گفت: من رابطه خوبی با مورایس دارم. قبل از این موضوع، موضوع سیاوش یزدانی بود. من کمی ناراحت بودم که داخل و بیرون زمین چه اتفاقی افتاد. پس از آن دیگر صحبت نکردیم. انتظار داشتم طبق رسمی که در پرتغال داریم با من تماس می‌گرفت و توضیح می‌داد چه اتفاقی افتاد.

تاکنون در فوتبال ندیده بودم بازیکنی آن اشتباه بزرگ را (برابر سپاهان) انجام دهد و هفته بعد به آن تیم برود! البته برای من خوب شد، چون تیم من پس از آن خوب شد. انتظار داشتم ژوزه با من تماس بگیرد، ولی این کار را نکرد.

شاید یک روزی این کار را بکند و درباره این شرایط عجیب و غریب صحبت کند. او باید در این رابطه تحقیق می‌کرد، اما هر کسی مسئول رفتار خودش است. شاید او یک روزی به من توضیح بدهد.

ما پس از این اتفاق صحبتی نکردیم و فکر کنم باید توضیح دهد چرا بازیکنی که سه امتیاز را در بازی با سپاهان از ما گرفت، هفته بعد به همان تیم رفت. من هیچ وقت بازیکنی از آن تیمی نمی‌آورم که بازیکنانش چنین کاری کرده باشد. من اینجوری هستم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
بالا وپایین پریدن و گیردادن به این و اون تو ذات این ادمه
من توی عمرم مربی بی شخصیت تر از این ساپینتو ندیدم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار