بازدید 4864

واکنش پسر یک استقلالی به حضور پرسپولیسی‌ها سر خاک پدرش

کد خبر: ۱۱۷۶۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۷ 24 May 2023

شایان احدی فرزند رضا احدی به حضور بزرگان پرسپولیس سر مزار پدرش واکنش نشان داد.

احدی گفت: دلم می‌خواست استقلالی‌ها پارسال با کاپ قهرمانی سر خاک پدرم می‌رفتند اما باشگاه استقلال برای سالگرد بابا حتی یک زنگ هم به ما نزد.

واقعاً دست بزرگان پرسپولیس درد نکند. حرکت بسیار قشنگی انجام دادند. آنها ثابت کردند وقتی بحث پیشکسوت و احترام به بزرگتر وسط می‌آید رنگ‌ها معنی ندارد و اخلاق حرف اول را میزند. آنها کار بسیار خوبی انجام دادند و به عنوان فرزند رضا احدی به سهم خودم و خانواده ام از حرکت بزرگواران پرسپولیسی تشکر می‌کنم.

ای کاش استقلالی‌ها با کاپ قهرمانی سر مزار ناصر خان حجازی، منصور خان پورحیدری غلامحسین خان مظلومی‌ و پدر من می‌رفتند. واقعا اگر سال گذشته پس از قهرمانی چنین کاری را انجام می‌دادند ما به عنوان فرزندان افرادی که جوانی خود را در استقلال سپری کرده اند خیلی خوشحال میشدیم. نمیدانم در این رابطه چه می‌شود گفت فقط امیدوارم استقلال به پیشکسوتانش بیشتر توجه داشته باشد. این حداقل کاری است که خانواده چهره‌های قدیمی از استقلال انتظار دارند. آنها نه تنها دسته گل نفرستادند بلکه اصلاً تماس هم با ما نگرفته‌اند. نه در روز تولد پدرم و نه در سالگرد درگذشت او. امیدوارم استقلال قدر پیشکسوتانش را بیشتر بداند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار