بازدید 6650
قائدی هت‌تریک کرد، خمز گلباران شد

استقلال ۷ - تراکتور یک : عجیب‌ترین نتیجه لیگ

کد خبر: ۱۱۷۵۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵ 18 May 2023

عجیب ترین نتیجه لیگ بیست‌ودوم در روز پایانی رقم خورد و بازی تیم‌های استقلال و تراکتور با پیروزی پر گل ۷ - ۱ آبی‌پوشان به پایان رسید.

به گزارش تابناک ورزشی؛ دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور در سی‌امین هفته از لیگ برتر فوتبال ایران، در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این بازی با پیروزی پر گل ۷ - ۱ شاگردان ساپینتو به پایان رسید.

گل‌ها: مهدی قایدی (۱۸، ۴۴ و ۶۱) - ابوالفضل جلالی (۱+۴۵) - محمد قنبری (۶۰) محمدحسین مرادمند (۷۶) - آرش رضاوند (۷۹) - جعفر سلمانی (۸۶)

استقلال ۷ - تراکتور یک : عجیب‌ترین نتیجه لیگ

کارت زرد: رضا اسدی (۱۶) - سعید مهری (۳۴) - رافائل سیلوا (۸۰)

کارت قرمز: آرش قادی (۶۹) - روزبه چشمی (۶۹)

 

ترکیب استقلال: 

سینا سعیدی‌فر، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، سعید مهری، مهدی قایدی، محمد محبی و ارسلان مطهری

ترکیب مس رفسنجان: 

محمدرضا اخباری، محمد آقاجان‌پور، آرش قادری، سجاد دانایی، ابوالفضل رزاق‌پور، صفا هادی، ریکاردو آلوز، رضا اسدی، گوستاوو، محمد قنبری و محمد عباس‌زاده

 

شرح گل

استقلال یک - تراکتور صفر؛ مهدی قایدی- دقیقه ۱۷: روی خطای پنالتی بر روی ارسلان مطهری، مهدی قایدی با ضربه‌ای دقیق دروازه اخباری را باز کرد.

استقلال دو - تراکتور صفر؛ مهدی قایدی- دقیقه ۴۳: روی یک حرکت عمقی توسط بازیکنان استقلال، ضربه سر مطهری، مهدی قایدی را در موقعیت تک به تک با اخباری قرار داد و برترین گلزن فصل استقلال یازدهمین گل خود را به ثمر رساند.

استقلال سه - تراکتور صفر؛ ابوالفضل جلالی- دقیقه ۴۷: ستاره ملی‌پوش استقلال در جام جهانی، در ادامه بازی عالی خود با شوتی تماشایی از پشت محوطه جریمه، گل سوم تیمش را وارد دروازه اخباری کرد.

استقلال سه - تراکتور یک؛ محمد قنبری- دقیقه ۵۹: ستاره تراکتور در بازی رفت، با شوتی دیدنی از پشت محوطه دروازه سعیدی‌فر را در شرایطی باز کرد که توپ در میانه راه به چشمی خورد.

استقلال چهار - تراکتور یک؛ مهدی قایدی- دقیقه ۶۱: روی اشتباه مدافع تراکتور، مهدی قایدی با تیزچنگی گل چهارم تیمش را در شرایط تک به تک وارد دروازه اخباری کرد تا با این هت‌تریک در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد.

استقلال پنج - تراکتور یک؛ محمدحسین مرادمند- دقیقه ۷۵: محمدحسین مرادمند که هفته قبل هم در رفسنجان برای تیمش گل زده بود، با حضور در محوطه جریمه تراکتور گل پنجم استقلال را با شوتی محکم به ثمر رساند.

استقلال شش - تراکتور یک؛ آرش رضاوند- دقیقه ۷۸: روی یک ضدحمله دیگر، آرش رضاوند روی ارسال دقیق از سمت راست، با یک ضربه سر گل ششم تیمش را به ثمر رساند.

استقلال هفت - تراکتور یک؛ جعفر سلمانی- دقیقه ۸۶: بازیکن تعویضی استقلال با حضور به موقع در محوطه جریمه با یک شوت دیدنی گل هفتم را به ثمر رساند.

 

موقعیت‌های حساس

دقیقه ۵: روی پاس ابوالفضل جلالی، شوت مطهری در موقعیت تک به تک پس از برخورد با اخباری، به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۳: صالح حردانی مدافع راست تیم استقلال به دلیل مصدومیت از ناحیه ران پای راست، نتوانست به کار خود ادامه دهد و با بیرون زدن توپ درخواست تعویض کرد. رضا میرزایی جایگزین حردانی در بازی شد.

دقیقه ۱۶: روی پاس سعید مهری برای ارسلان مطهری، مدافع تراکتور (رضا اسدی) پیراهن مهاجم استقلال را کشید که داور پنالتی اعلام کرد. در این صحنه اسدی کارت زرد گرفت.

دقیقه ۲۴: محمدرضا اخباری بار دیگر با عکس العمل خوب خود اینبار مانع گلزنی مهدی مهدی‌پور شد تا بازی همان یک بر صفر ادامه پیدا کند.

دقیقه ۳۳: شوت از راه دور سعید مهری را محمدرضا اخباری مهار کرد.

دقیقه ۳۶: ضربه ایستگاهی تراکتور توسط اسدی به سمت دروازه استقلال زده شد که سینا سعیدی‌فر، دروازه‌بان سوم استقلال آن را مهار کرد. 

دقیقه ۴۰: شوت محمد عباس‌زاده در موقعیت تک به تک را سینا سعیدی‌فر با یک واکنش به موقع راهی کرنر کرد تا مانع به تساوی کشیدن بازی توسط مهاجم تراکتور شود.

دقیقه ۴۲: مهدی قایدی روی حرکت انفرادی خود وارد محوطه جریمه تراکتور شد، اما شوت او در موقعیت تک به تک را محمدرضا اخباری با پای چپ دفع کرد.

دقیقه ۴۶: در همان شروع نیمه دوم، ابوالفضل رزاق‌پور در برخورد با محمد محبی، دچار مصدمیت از ناحیه سر شد تا بازی برای لحظاتی متوقف شود.

دقیقه ۵۱ و ۵۳: خروج به موقع سعیدی‌فر و در ادامه واکنش خوب او، مانع گلزنی اسدی و پاکدل از تیم تراکتور شد.

دقیقه ۵۳: به دلیل مصدومیت، میرزایی از بازی خارج شد و جعفر سلمانی وارد زمین شد.

دقیقه ۵۴: بار دیگر سعیدی‌فری با واکنش خود مانع گلزنی رزاق‌پور شد.

دقیقه ۶۹: خطای آرش قادری بر روی ارسلان مطهری در موقعیت تک به تک، باعث اخراج این بازیکن و در ادامه درگیری میان بازیکنان دو تیم باعث اخراج روزبه چشمی از استقلال شد.

دقیقه ۸۲: ضربه سر گوستاوو در محوطه جریمه استقلال به تیرک دروازه برخورد کرد تا گل دوم تراکتوری‌ها به ثمر نرسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها