بازدید 6128
۱
نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

پپ انتقام سیتی و بارسا را یکجا از رئال گرفت

رئال پا به سن گذاشته در لیگ قهرمانان که رؤیای دفاع از عنوان قهرمانی داشت، با قبول شکستی سنگین درخانه منچسترسیتی به پایان رسید تا فلورنتینو پرز درک کند بیش از این نمی‌توان با تیمی کم خرج در اروپا جلو رفت و مادرید نیازمند خرید بازیکنانی بزرگ به جای نسل فرسوده و پرافتخار خود است.
کد خبر: ۱۱۷۵۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۲ 18 May 2023

منچسترسیتی سرانجام با گواردیولا به فینال لیگ قهرمانان و یکقدمی فتح اروپا راه یافت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پپ با گرفتن انتقامی سخت از مادرید، حالا به اولین جام اروپایی‌اش با سیتی بعداز هفت سال سرمایه‌گذاری دیوانه‌وار با پول‌های شیخ اماراتی نزدیک شده است. 

ماجراجویی‌های رئال مادرید پا به سن گذاشته در لیگ قهرمانان اروپا هم که رؤیای دفاع از عنوان قهرمانی داشت، با قبول شکستی سنگین در کارنامه شاگردان آنچلوتی مقابل منچسترسیتی در انگلیس به پایان رسید تا فلورنتینو پرز درک کند بیش از این نمی‌توان با تیمی کم خرج در اروپا جلو رفت و رئال نیازمند خرید بازیکنانی بزرگ به جای نسل فرسوده و پرافتخار خود است.

پپ انتقام سیتی و بارسا را یکجا از رئال گرفت

در دومین بازی از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر، تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و رئال مادرید به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی را میزبان انگلیسی با ارائه یک نمایش مقتدرانه و بی‌نقص، با نتیجه 4 بر صفر به سود خود به پایان رساند، آنهم در حالی که می‌توانست شکستی حتی سنگین‌تر را هم به میهمان اسپانیایی‌اش تحمیل کند.

در این بازی که سیتی از نظر تملک توپ، تعداد پاس و موقعیت‌‌های گلزنی یک سر و گردن از رئال مادرید برتر بود، برناردو سیلوا در دقایق 23 و 37، ادر میلیتائو (گل به خودی) در دقیقه 76 و خولین آلوارس در دقیقه 1+90 گل‌‌های سیتی را به ثمر رساندند.

به این ترتیب با احتساب تساوی بازی رفت، سیتی با برتری 5 بر یک در مجموع دو بازی فینالیست شد و در ایستگاه پایانی مسابقات باید به مصاف اینتری برود که سه‌شنبه شب میلان را دبل و حذف کرده بود.

بازی فینال روز شنبه 20 خرداد در شهر استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

پپ انتقام سیتی و بارسا را یکجا از رئال گرفت

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
بازی فینال در استانبول ترکیه !!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست