بازدید 2717
۵

احتمال معرفی روسیه به عنوان حامی تروریسم

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا احتمال گنجاندن روسیه در فهرست حامیان مالی تروریسم را رد نکرد.
کد خبر: ۱۱۷۵۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴ 17 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، بلینکن سه‌شنبه به وقت محلی در جلسه استماعی در سنا در پاسخ به این پرسش لیندسی گراهام سناتور جمهوریخواه که آیا دولت بایدن قصد دارد روسیه را در فهرست حامیان مالی تروریسم قرار دهد، گفت: هرگز نگویید هرگز.

گراهام گفت که قرار دادن روسیه در فهرست حامیان مالی تروریسم می‌تواند مانع از ارائه احتمالی کمک‌های مرگبار چین به روسیه و استفاده آنها در جنگ اوکراین شود.

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده است که قرار گرفتن یک کشور در فهرست حامیان مالی تروریسم موجب وضع تحریم‌های سختگیرانه از جمله محدودیت ارائه کمک‌های خارجی، ممنوعیت فروش تسلیحات و محدودیت‌های مالی مختلف می‌شود.

کارین ژان پی‌یر سخنگوی کاخ سفید مرداد ماه گذشته اعلام کرد دولت آمریکا در حال بررسی امکان معرفی روسیه به عنوان کشور حامی تروریسم و همچنین اتخاذ تدابیر دیگری برای تحمیل هزینه‌های اضافی بر مسکو است.

پیش از آن، سنای آمریکا به اتفاق آرا قطعنامه غیرالزام‌آوری را تصویب کرد که در آن از بلینکن خواسته شد تا روسیه را به واسطه اقداماتش در چچن، گرجستان، سوریه و اوکراین که منجر به «کشته شدن تعداد بی‌شماری مردان، زنان و بی‌گناه» شد، به‌عنوان حامی تروریسم معرفی کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
قدرتهای بزرگ برای بقا به هر کاری دست میزنند و نه تنها حامی بلکه تروریست واقعی هستند امریکا روسیه کره شمالی اسراییل و مزدوران
خدایا ببین کار به جایی رسیده که بزرگترین حامی و تشکیل دهنده تروریست جهان دم از تروریست دیگر کشورها میزند ننگ بر این دوران ابوسفیانی.
حامی نیست عامله
حامی نیست عامله
با این اوصاف اگر روسیه قادر به فروش سلاح نباشد یعنی تیر خلاص به او زده خواهد شد . روسیه بخاطر فروش بیشتر سلاح و درآمد زایی در تمام دنیا جنگ افروزی و نا امنی ایجاد می کند . در بیشتر جنگ ها حتی قبیله ای پای روسیه در میان هست .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست