بازدید 3714
۱

کشف ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شناور در کیش

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: بیش از ۴۰هزار لیتر سوخت قاچاق از یک فروند لنج در آب‌های این جزیره کشف و در همین راستا ۲ خدمه این لنج دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۷۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰ 15 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «علی اصغر جمالی» در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در اجرای طرح برخورد و مبارزه با قاچاق سوخت، نیروهای پایگاه دریابانی کیش برای اجرای این طرح در سطح حوزه استحفاظی، حین کنترل نوار مرزی به یک فروند شناور صیادی که در حال گذر به سمت مرز بود، مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران دریابانی در بازرسی از این شناور موفق به کشف بیش از ۴۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شده که ۲ نفر خدمه شناور نیز به عنوان متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ جمالی با اشاره به اینکه سودجویان با استفاده از روش‌های متعدد قصد انتقال سرمایه ملی را از کشور دارند، افزود: این افراد پس از جمع آوری سوخت به صورت شبانه با حضور در نقطه صفر مرزی و ورود به آب‌های مرزی کشورهای حاشیه خلیج فارس اقدام به فروش سوخت‌های قاچاق به شناورهای خارجی می‌کنند.

فرمانده پایگاه دریابانی کیش خاطر نشان کرد: سودجویان متخلف بدانند که پلیس در برخورد با این آنان با قاطعیت تمام در صحنه حاضر است و در حفظ منافع ملی تمامی تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
باید سرمنشا این موضوع را ساماندهی کرد و پیگیر اماکنی باید بشوید که از ان محل بارگیری انجام می گیرد چندین سال است که به بهانه قاچاق بنزین را گران و سفره مردم را تهی می کردید باید با قاچاقچیان داخلی برخورد شود که با خیال راحت اینکار را انجام می دهند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست