بازدید 17656
۵

کشف یک خیانت جدید در استقلال؛ سوتی میلیاردی قرارداد سیلوا

کد خبر: ۱۱۷۵۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۱ 14 May 2023

یک اشتباه عمدی یا سهوی در کمیته حقوقی باشگاه استقلال، ۸۵هزاردلار به آبی‌ها ضرر زد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ تنها دو روز بعداز اخراج فرشید سمیعی معاون حقوقی جنجالی و پر ادعای استقلال که علاقه خاصی هم به دوربین و رسانه داشت، یک گاف بزرگ حقوقی در استقلال فاش شد که مشخص نیست مسوولش کیست و چه کسی می‌خواهد این مبلغ میلیاردی را پرداخت کند!

رافائل سیلوا مدافع برزیلی تیم استقلال در تازه ترین صحبتی که با سرپرست باشگاه استقلال در زمینه تمدید قرارداد انجام داد نسبت به کسر مبلغی از قراردادش به شدت معترض بود!

کشف یک خیانت جدید در استقلال؛ سوتی میلیاردی قرارداد سیلوا

سیلوا به تازگی متوجه شده که باشگاه استقلال از کل مبلغ قراردادش با این تیم ۸۵ هزار دلار مالیات کسر کرده است. سیلوا پس از اطلاع از این اتفاق ماجرا را با مدیریت باشگاه استقلال در میان می‌گذارد که چرا مالیات او از قراردادش کم شده است در حالیکه در قراردادش چیز دیگری نوشته شده.

پاسخی که به سیلوا داده می‌شود این بوده که بر اساس مفاد قرارداد او با باشگاه بوده، هر خارجی که به ایران می‌آید و در جایی استخدام می‌شود و درآمدی کسب می‌کند باید طبق قوانین مملکت‌مان مبلغی را بابت مالیات بپردازد.

مدیران باشگاه استقلال پس از آن به سراغ قرارداد سیلوا رفتند و به او نشان دادند که در متن قرارداد به زبان فارسی این موضوع قید شده است. اما به نوشته خبر ورزشی اتفاق عجیب و گاف بدی که در متن قرارداد سیلوا رخ داده به متن انگلیسی آن مربوط می‌شود.

در متن فارسی آمده پرداخت مالیات بازیکن بر عهده خود بازیکن است و باشگاه تعهدی نسبت به آن ندارد اما در ذیل همان جمله به زبان انگلیسی نوشته شده مالیات بازیکن بر عهده باشگاه است و بازیکن هیچ تعهدی در قبال آن ندارد!

این خط لاتین؛ یا یک دسیسه و خیانت در ارکان داخلی استقلال بوده یا خیلی ساده انگارانه یک اشتباه از روی جهل و ندانستن زبان بوده است.

باشگاه استقلال با استناد به متن فارسی قرارداد مبلغ ۸۵ هزار دلار را از کل مبلغ قرارداد سیلوا کم کرده که با احتساب قیمت هر دلار حدود ۵۲ هزار تومان چیزی در حدود ۴۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال می‌شود. رقمی معادل ۴ میلیارد و چهارصد و بیست میلیون تومان!

ظاهراً مسئولان وقت باشگاه استقلال نسبت به ترجمه قرارداد سیلوا دقت عمل لازم را به کار نبرده اند و حالا از این بابت باشگاه ۸۵ هزار دلار متضرر شده است که باید به مدافع خارجی پس بدهند و خودشان این مبلغ را به اداره مالیات بدهکار شوند.

این احتمال نیز وجود دارد که شاید در قرارداد دیگر اعضای خارجی باشگاه استقلال نیز چنین خیانت یا اشتباهی در ترجمه فارسی به انگلیسی و بالعکس صورت گرفته باشد تا باشگاه استقلال بابت پرداخت مالیات بازیکنان و مربیان خارجی اش هم متضرر شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۵
سهوا که فقط یه راه داره ، اونم اینکه یه بی سوادی رو گذاشته باشند قرارداد رو ترجمه کنه و اون هم از قراردادهای قبل کپی کرده باشه ...
بعد هیچ کس نبود قبل امضا این رو یه دور بخونه ؟
بخاطر سو مدیریت و ریخت وپاشهای فراوان و حیف ومیل بیت المال در استقلال باید همه مدیران ارشد سالهای اخیر دادگاهی بشوند
چرا هیچ اقدام تنبیهی جدی برعلیه استمرار و توالی سومدیریت استقلال انجام نمیشو؟
باید دید چند در صد از آن اشتباه سهوی سهم چه کسی شده.
هر دم از این باغ بری می رسد
تازه تر از تازه تری می رسد
چشم مدیران استقلال روشن!!!!!!
پیش بسوی نابودی تیم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی