بازدید 4876

با انواع تاج گل آشنا شوید

در این مقاله سعی کردیم شما را با انواع تاج گل آشنا کنیم تا شما بتوانید انتخابی خوب و راحت هنگام خرید تاج گل داشته باشید. تاج گل را برای مراسمات شادی و غم سفارش داده و از طریق گل ها احساسات خود را به اطرافیان و عزیزان‌تان ابراز کنید.
کد خبر: ۱۱۷۵۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵ 14 May 2023

با انواع تاج گل آشنا شوید

گل از قدیم الایام هدیه‌ای زیبا و خاص در مناسبت‌های مختلف بوده است. ما ایرانی‌ها برای مراسمات شادی و غم انواع تاج گل ، دسته گل، سبد گل و ... را هدیه می‌دهیم. گل نشان ابراز علاقه و همدلی و همدردی است. شما با هدیه دادن گل می‌توانید دل عزیزان خود را شاد کنید و برای آنها خاطره‌ای خوش به یادگار بگذارید.

در میان انواع هدیه، تاج گل اما هدیه‌ای متمایز برای عرض تبریک یا تسلیت به شمار می‌رود. تاج گل انواع مختلفی دارد که ما قصد داریم در این مقاله به شما معرفی کنیم. گل به دلیل تازگی و طراوتی که دارد همیشه احساس خوب را در مراسمات شادی و حتی غم ایجاد می‌کند.

تاج گل چیست؟

در قدم اول لازم است که شما را با ماهیت تاج گل آشنا کنیم سپس به معرفی انواع تاج گل بپردازیم. تاج گل در واقع دسته‌ای از گل های متنوع است که بر روی پایه چوبی یا فلزی سوار شده‌اند. این گل ها متناسب با مراسمی که قرار است در آن استفاده شوند، انتخاب می‌شوند.

برای مراسم ختم از گل هایی با تم سفید و زرد استفاده می‌شود و برای مراسمات شادی همچون افتتاحیه و یا عروسی از گل های با رنگ‌های متنوع و رنگی تر استفاده می‌شود. در کنار گل های به کار رفته از ربان‌های رنگی و همینطور بنر با نوشته‌های عرض تبریک و تسلیت نیز به کار برده می‌شود.

اگر شما هم برای مراسمات مختلف قصد سفارش تاج گل را دارید، حتما به این موضوعات توجه داشته باشید. ضمن اینکه شما می‌توانید انواع تاج گل یک طبقه، دو طبقه و سه طبقه سفارش دهید که متعاقبا از گل های بیشتر و دیزاین شلوغ‌تر در آنها استفاده می‌شود.

معرفی انواع تاج گل

تاج گل انواع مختلفی دارد. تاج گل ها هم برای مراسم تبریک و هم مراسم ترحیم مورد استفاده قرار می‌گیرند. انواع تاج گل شامل تاج گل کلاسیک، تاج گل مدرن، تاج گل سلطنتی و تاج گل ساده تقسیم بندی می‌شوند. شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود، تاج گلی به سبک تلفیقی نیز داشته باشید.

در یک مراسم افتتاحیه هیچ چیز چشم گیرتر از یک تاج گل زیبا نیست. در یک مراسم عروسی هدیه گرفتن یک تاج گل زیبا تا مدت‌ها در قلب و ذهن عروس و داماد باقی خواهد ماند. یک تاج گل لاکچری می‌تواند موجب تسلی خاطر میزبانان مراسم ختم باشد.

به طور خلاصه، تاج گل برای انواع مراسم سوگ و شادی هدیه‌ای ارزنده و ماندگار است که خاطره خوبی را در ذهن فردی که تاج گل را دریافت می‌کند، ثبت می‌کند. فرقی نمی‌کند که برای چه مراسمی قصد سفارش تاج گل را دارید، با این حال انواع تاج گل که در ادامه عنوان می‌کنیم، هدیه خیلی خوبی خواهد بود.

تاج گل کلاسیک

یکی از انواع تاج گل که طرفداران بسیار زیادی به ویژه برای مراسم ختم دارد، تاج گل کلاسیک است. در این نوع از تاج گل، تنوع گل های به کار رفته به دو تا سه نوع می‌رسد. تنوع رنگی گل ها زیاد نیست و طیف رنگی به کار رفته بسیار محدود می‌باشد. این نوع تاج گل بیشتر برای مراسم ترحیم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با انواع تاج گل آشنا شوید

تاج گل مدرن

یکی دیگر از انواع تاج گل، تاج گل مدرن است. در این سبک از تاج گل از گل‌هایی همچون آنتریوم استفاده می‌شود و دیزاین آن با تاج گل کلاسیک متفاوت است. رنگ‌های به کار رفته کمی بیشتر می‌شود که البته این مسئله متناسب با سلیقه مشتری قابل تغییر خواهد بود.

تاج گل سلطنتی

تاج گل سلطنتی گزینه‌ای لاکچری و خاص برای هدیه دادن است. در این سبک از تاج گل از گل های متنوع و نسبتا کوچک به صورت دایره‌ای و به عبارتی حلقه‌ای استفاده می‌شود. گل ها به صورت حلقه‌های شیک بر روی پایه تاج گل سوار شده و در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. اگر به دنبال گزینه‌ای خاص و منحصر به فرد هستید، تاج گل سلطنتی انتخابی فوق‌العاده خواهد بود.

تاج گل ساده

تاج گل ساده نیز یکی دیگر از انواع تاج گل می‌باشد که بسیار شبیه به تاج گل کلاسیک می‌باشد. در این سبک نیز از گل های ساده همچون گلایل استفاده می‌شود. شاید بتوان تفاوت اصلی تاج گل ساده با تاج گل کلاسیک را در نوع گل‌هایی که در آن به کار می‌رود، عنوان کرد. اگر به مراسمی رسمی دعوت شده‌اید، تاج گل ساده یک گزینه عالی برای هدیه دادن خواهد بود.

برای چه مراسمی می‌توان تاج گل هدیه داد؟

خرید گل برای تمامی مراسم امری زیبا و پسندیده در فرهنگ ایرانیان است. شما برای هر نوع از مراسم رسمی که دعوت می‌شوید، می‌تواند تاج گل هدیه دهید. در ادامه این مسئله را به صورت مفصل‌تر توضیح خواهیم داد.

هدیه دادن تاج گل ترحیم

اهدا تاج گل ترحیم برای مراسم ختم و خاکسپاری در فرهنگ ما ایرانیان مرسوم است. در بسیاری از موارد ممکن است فردی که تاج گل را هدیه می‌دهد، شخصا در شهر دیگری حضور داشته باشد؛ اما با ارسال تاج گل همدردی و عرض تسلیت خود را اعلام می‌دارد.

اهدا تاج گل در مراسم ختم به دلیل لطافتی که دارد، حس آرامش و تسلی خاطر را به کسانی که عزیز خود را از دست داده‌اند، متبادر می‌کند و باعث ایجاد احساس آرامش در آنها می‌شوند. یک تاج گل زیبا به همراه یک یادداشت کوتاه، یک نوع ابراز تسلیت بسیار مناسب برای دوستان و آشنایان خواهد بود.

با انواع تاج گل آشنا شوید

هدیه دادن تاج گل تبریک

برای مراسمات شادی نیز هدیه دادن انواع تاج گل بسیار مرسوم می‌باشد. چه چیزی بهتر از یک تاج گل زیبا برای مراسم افتتاحیه یک دوست یا همکار قدیمی؟ یک تاج گل لاکچری به مناسبت مراسم عروسی دوست و همکلاسی عزیز و یا یک تاج گل متفاوت برای مراسم جشن و تقدیر از یک همکار دوست داشتنی.

اگر می‌خواهید احساس خوب و انرژی مثبت خود را به اطرافیان انتقال دهید، هدیه دادن گل روشی مناسب برای انجام دادن این کار است. گل ها زبان مشترک افراد برای انتقال احساس هستند و به خوبی می‌توانند دیگران را تحت تاثیر قرار دهند.

برای عرض تبریک می‌توانید انواع تاج گل یک طبقه، دو طبقه و سه طبقه را سفارش دهید. انتخاب گل ها و رنگ آنها را شخصا انجام دهید تا یک تاج گل اختصاصی با سلیقه شخصی برای هدیه دادن به عزیزان خود داشته باشید.

هدیه دادن تاج گل بهتر است یا سبد گل؟

اگر به مراسمی رسمی دعوت شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم که تاج گل را برای هدیه دادن به دوستان و آشنایان خود انتخاب کنید. تاج گل به دلیل ابهت و ویژگی های ظاهری که دارد بیشتر از سبد گل در معرض دید قرار دارد و چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

از طرف دیگر فضای بیشتری برای نوشتن یادداشت عرض تبریک و تسلیت در تاج گل وجود دارد و دست شما را برای این مسئله کاملا باز می‌گذارد. شما می‌توانید یادداشتی شخصی و اختصاصی انتخاب کرده و آن را بر روی تاج گل نصب نمایید.

جمع بندی:

در این مقاله سعی کردیم شما را با انواع تاج گل آشنا کنیم تا شما بتوانید انتخابی خوب و راحت هنگام خرید تاج گل داشته باشید. تاج گل را برای مراسمات شادی و غم سفارش داده و از طریق گل ها احساسات خود را به اطرافیان و عزیزان‌تان ابراز کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی