بازدید 5021
۳

محکومیت یک مدیرکل و معاونین سابق در استان بوشهر

بازرس کل استان بوشهر از حکم محکومیت بدوی یک مدیرکل و معاونین سابق در استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸ 12 May 2023

به گزارش «تابناک»، اسحاق شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نظر به بازرسی‌های انجام شده از عملکرد مالی یکی از دستگاه‌های اجرایی استان، حجم قابل توجهی تخلفات و سوء جریانات مالی شناسایی شد.

وی افزود: متهمین تحت تعقیب قضائی قرار گرفته و پس از صدور کیفرخواست، حکم محکومیت مدیر کل سابق و هفت نفر از کارمندان در دادگاه بدوی صادر شد.

بازرس کل استان بوشهر بیان کرد: همچنین طی روزهای اخیر احکام محکومیت اداری چهار کارمند متخلف در دو دستگاه دولتی دیگر در استان صادر شد.

وی اضافه کرد: این افراد به جرم تصرف غیر قانونی در وجوه دولتی، اختلاس، تنظیم قراردادهای صوری، جعل سند رسمی و استفاده از سند مجعول و سو استفاده از موقعیت شغلی مجموعاً به ۵۷ سال حبس تعزیری، رد مال ۱۶۳ حلقه لاستیک ماشین آلات سنگین، جریمه نقدی به میزان بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال و ۵۱۸ ضربه شلاق محکوم شدند.

بازرس کل استان بوشهر در خصوص محکومیت چهار کارمند متخلف گفت: در پرونده‌ای دیگر با صدور حکم محکومیت توسط هیأت رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان از انتصاب ۲ کارشناس به پست‌های حساس و مدیریتی جلوگیری به عمل آمد و ۲ رئیس اداره نیز در یکی دیگر از دستگاه‌های اجرایی استان تنزل پست سازمانی گرفتد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی