بازدید 8202
۴

ویلموتس با ادعای غرامت تازه یقه فیفا را هم گرفت!

احتمال دارد فیفا بعداز پذیرش واریز غرامت ویلموتس، خودش مسوول انتقال محسوب شود و خسارت جدیدی بیشتر از آن چیزی که قبلا با امضای تاج به مربی جایزه‌بگیر اروپایی بدهکار شدیم، به پرونده اضافه نشود.
کد خبر: ۱۱۷۴۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳ 10 May 2023

ویلموتس گیت ادامه دارد و غرامت این مربی بلژیکی دامن‌گیر فیفا هم شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ طبق اطلاعاتی که یکی از روزنامه‌های صبح کشور منتشر کرده است، پول های واریزی فیفا به حساب مارک ویلموتس بلوکه شد!

در تازه‌ترین خبر در این‌مورد نوشته شده؛ جامعه فوتبال ایران به خیال اینکه با پرداخت مطالبات مارک ویلموتس، پرونده جنجالی این مربی برای همیشه بسته شده، دیگر این داستان ترسناک را فراموش کرده‌اند. 

ویلموتس با ادعای غرامت تازه یقه فیفا را هم گرفت!

اما متاسفانه خبر می‌رسد که با وجود اقدام رسمی فدراسیون جهانی برای پرداخت مطالبات مارک ویلموتس، پول منتقل‌شده در سیستم بانکی اروپا، به‌خاطر شرایط تحریمی بلوکه شده و در ماه‌های اخیر پای فیفا هم به درگیری‌های پرونده مارک ویلموتس باز شده است. 

همچنین شنیده‌ می‌شود که از زمان صدور حکم قطعی پرونده تا این لحظه که ویلموتس به‌صورت قانونی به پول خود نرسیده، جریمه سنگین ماهیانه حداقلی 14 هزار یورو برای هر ماه به مطالبات مربی جنجالی اضافه شده و تا همین حالا فدراسیون باید مبلغی بیش از 14 میلیارد تومان دیگر به او برای تاخیر به‌وجودآمده پرداخت کند.

البته این نوشته چندان مبتنی بر حقوق بین‌الملل نیست، چرا که احتمال دارد فیفا بعداز پذیرش واریز غرامت ویلموتس، خودش مسوول انتقال محسوب شود و خسارت جدیدی بیشتر از آن چیزی که قبلا با امضای تاج به مربی جایزه‌بگیر اروپایی بدهکار شدیم، به پرونده اضافه نشود.

برخی منابع خبری نزدیک به فدراسیون هم بر این باور هستند که مستندات از سوی فیفا به دادگاه cas ارائه شده و این تاخیر با توجه به اتفاقات سیاسی و بانکی مربوط به تحریم و بلوکه شدن پول، جریمه‌ای برای فدراسیون به دنبال نخواهد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
ااااااااا باز که به تاج تیکه انداختین. به این مدیر با کفایت که با ناراحتی قلبی فوتبال ایران رو به قله های موفقیت رسونده و فیفا رو سربلند کرده. لابد میخواین بگین اعضای مجمع هم با رای دادن به تاج اشتباه کردن.
نه نه اشتباه نکنین اینا تقصیر فیفا و ویلموتس و فوتبال دوستان ایرانیه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
فقط تاج بده بقیه خوبن درسته تابناک جاااااااااان؟
فقط تاج بده. بقیه خوبن . درسته تابناک جان.
مکه قرار نبود خودتاج پرداخت کنه درس عبرت بشه برا بقیه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی