بازدید 6944
۱

تغییرات بعد از هایفو چیست؟

تغییرات بعد از هایفو به صورت کلی شامل سفت شدن پوست و لیفت صورت می‌شود. و به علت اینکه پروسه هایفو باعث کلاژن سازی می‌شود، بر روی جوانسازی پوست نیز تاثیرات بسزایی دارد. در ادامه تغییرات بعد از هایفوتراپی را به صورت تخصصی بررسی کرده‌ایم.
کد خبر: ۱۱۷۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸ 06 May 2023

تغییرات بعد از هایفو چیست؟

آیا تغییرات هایفو تنها شامل لیفت صورت می‌شود؟

بیشترین تغییرات هایفو بر روی سفت کردن پوست صورت است، اما در بسیاری موارد باعث جوانسازی پوست و روشن سازی پوست نیز می‌شود. تغییرات بعد از هایفوتراپی مانند عمل‌های جراحی قابل توجه و محسوس نیست اما در مقایسه با عمل‌های جراحی این درمان کمترین عوارض جانبی را دارد زیرا لایه‌برداری سطحی پوست در این روش انجام نمی‌شود و اشعه هایفو در عمق پوست تاثیر می‌گذارد. همچنین جهت مشاوره با  دکتر هایفوتراپی در شیراز روی لینک کلیک کنید.

تغییرات هایفوتراپی در کدام ناحیه از صورت قابل مشاهده است؟

تغییرات بعد از هایفو چیست؟

مرکز شیراز بیوتی به صورت تخصصی جوانب درمان هایفوتراپی را بررسی می‌کند.  مطابق تصویر بالا تغییرات هایفو علاوه بر سفت کردن پوست، برای لیفت ابرو و بهبود چین و چروک ریز صورت موثر است، همچنین در بهبود افتادگی غبغب و زاویه سازی فک نیز کاربرد دارد. هایفو عملکرد موثرتری در نواحی فک و اطراف دهان نیز دارد.

آیا درمان هایفو برای من مناسب است؟

بهترین روش ارزیابی یک درمان مانند هایفوتراپی دانستن نظرات واقعی مردم است، برای این منظور عبارت «کسانی که هایفو کردن شیراز بیوتی» را سرچ کنید و نظرات کاملا واقعی مردم در مورد درمان هایفوتراپی را مطالعه کنید. در نظر داشته باشید بعد از این درمان نیاز به مراقبت‌های خاص ندارید، به طور مثال نحوه خوابیدن بعد از هایفو مانند دیگر روش‌ها دستورالعمل خاصی ندارد.

تغییرات بعد از هایفو چیست؟

آیا هایفوتراپی بدون عوارض است؟

درمان هایفوتراپی تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا FDA را دارد. بر این اساس این درمان هیچگونه عوارضی نداشته و برای سفت شدن جزیی پوست تایید شده است. کلینیک کلیولند و اولتراپی و شیراز بیوتی مقالات متعددی در این زمینه منتشر کرده‌اند. که جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقالات را مطالعه کنید.

هایفو بهتر است یا جراحی لیفت صورت؟

بعد از جراحی لیفت صورت می‌توانید بلافاصله تغییرات قابل قبولی را مشاهده کنید در مقابل تغییرات هایفوتراپی ملموس نیست. توجه داشته باشید درمان هایفو به مراتب هزینه کمتری نسبت به روش‌های جراحی داشته و همچنین هزینه کمتری دارد.  جراحی لیفت صورت دارای نتایج طولانی مدت است در صورتی که هایفو ماندگاری حدودا یکساله دارد. هایفوتراپی یک روش غیر تهاجمی و بدون برش و بخیه است در صورتی که جراحی لیفت صورت روشی تهاجمی است که نیاز به برش و بخیه دارد و خطرات و عوارض جانبی آن بیشتر است.

مزایای هایفوتراپی چیست؟  

  • کاهش چین و چروک
  • سفت کردن پوست و افتادگی‌های گردن (که گاهی به آن گردن بوقلمون می‌گویند)
  • بلند کردن گونه‌ها، ابروها و پلک
  • تقویت زوایای و خط فک
  • صاف کردن پوست

احساس شما هنگام انجام هایفو چگونه است؟

بعضی افراد می گویند هنگام انجام هایفو هیچگونه دردی را احساس نمی کنند، در مقابل افرادی هستند که می گویند در حین انجام،  مقداری درد جزیی که شبیه به امواج الکتریکی و یا سوزن سوزن شدن است را تجربه می کنند. شما می توانید با مشورت پزشک قبل از درمان داروهایی مانند استامینوفن یا ایبوپروفن را برای کاهش درد مصرف کنید. بعد از هایفوتراپی ممکن است ممکن است مقداری قرمزی و تورم مشاهده کنید که بعد از چند ساعت از بین می‌روند.

مراقبت های بعد از انجام هایفو

شما بعد از انجام هایفو نیاز به حساسیت و مراقبت های خیلی شدید ندارید. اما بهتر است برای گرفتن نتیجه ی مطلوب بعد از هایفوتراپی در صورت قرارگیری در معرض نور آفتاب از ضد آفتاب استفاده کنید و همچنین با نوشیدن آب به مقدار زیاد پوست خود را هیدراته نگه دارید. بهتر است در روزهای اول از ورزش شدید، و دوش گرفتن با آب داغ خودداری کنید. 

دستورالعمل‌های قبل از هایفوتراپی

پوستی برنزه شده یا آفتاب سوخته شده را نمی‌توان با هایفو درمان کرد. شما باید حداقل 2 هفته قبل از جلسات درمانی خود از قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید خودداری کنید. همچنین بهتر است حداقل یک هفته قبل از هایفوتراپی استفاده از محصولات پوستی و آرایشی حاوی مواد شیمیایی، که باعث تحریک پوست می شوند  اجتناب شود. حضور به موقع در کلینیک و نداشتن استرس از مواردی است که می‌بایست رعایت کنید. 

هایفو چگونه کار می کند؟

هایفو با استفاده از یک لنز آکوستیک برای متمرکز کردن چندین پرتو انرژی اولتراسوند در مناطق مورد نظر کار می کند. این انرژی در عمق بین 1.5 تا 4.5 میلی متر در زیر پوست اعمال می شود تا کلاژن و الاستین جدید را تحریک کند. هایفو از فناوری تصویربرداری استفاده نمی کند. به همین دلیل است که تغییرات بعد از هایفو به عنوان یک درمان سفت‌کننده پوست «کور» شناخته شده است، زیرا پزشکان نمی‌توانند لایه‌های پوستی را که تحت درمان قرار می‌دهند یا تأثیر آن را ببینند.

مدت زمان درمان هایفو

بسته به نواحی تحت درمان، زمان درمان از 1 تا 3 ساعت متغیر است. با این حال، می توانید فوراً به روال عادی خود بازگردید و به هیچ زمانی برای بهبودی نیازی ندارید. به همین دلیل است که بسیاری از افراد هایفو را به درمان های دیگر ترجیح می دهند. با این حال، ممکن است کمی قرمزی را تجربه کنید. تورم یا گزگز اما این کاملا طبیعی است.

این روش چه حسی دارد و آیا باید مرخصی بگیرم؟

احساس بهبودی از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما بعید است که در طول درمان هایفو به داروهای مسکن نیاز داشته باشید. بسیاری از بیماران این احساس را به عنوان یک سوزش لحظه ای گرما در زیر پوست توصیف می کنند. این انرژی اولتراسوند است که به بافت منتقل می شود، به این ترتیب این روش پوست را سفت می کند. پس از انجام عمل، می‌توانید بلافاصله فعالیت‌های عادی خود را بدون پیروی از اقدامات خاص پس از درمان از سر بگیرید.

بعد از درمان چه انتظاری دارم و آیا عوارضی دارد؟

پس از انجام عمل، می توانید بلافاصله به فعالیت های عادی خود بازگردید. اگرچه ممکن است بلافاصله پس از درمان پوست شما کمی برافروخته یا پف کرده به نظر برسد، اما هر گونه قرمزی باید در عرض چند ساعت از بین برود. ایمنی فناوری اولتراسوند، فناوری اولتراسوند بیش از 50 سال است که در زمینه پزشکی استفاده می شود و یک ابزار تشخیصی پرکاربرد است. اولتراسوند از امواج صوتی استفاده می کند و تشعشعات یونیزان تولید نمی کند. پوست ممکن است در ابتدا برافروخته به نظر برسد، اما قرمزی باید ظرف چند ساعت از بین برود. برخی از بیماران تورم خفیف، سوزن سوزن شدن یا حساسیت به لمس را تجربه می کنند، اما این موارد موقتی هستند. سایر عوارض پس از عمل کمتر رایج ممکن است شامل کبودی یا بی حسی موقت در نواحی کوچک پوست باشد. مانند هر روش پزشکی، احتمال عوارض نادر دیگری نیز وجود دارد.

به چند درمان هایفو نیاز خواهم داشت و چه زمانی نتایج را می بینم؟

اکثر بیماران به یک یا دو درمان نیاز دارند. با این حال، بر اساس میزان شلی پوست، پاسخ بیولوژیکی به انرژی اولتراسوند و فرآیند کلاژن سازی فرد، برخی از بیماران از درمان های اضافی بهره مند می شوند. از آنجایی که پوست به پیر شدن ادامه می دهد، درمان های لمسی آینده می تواند به بیماران کمک کند تا با روند طبیعی پیری بدن همگام شوند. آن ها چقدر دوام می آورند؟ فرآیند نئوکلاژنزی طی 2 تا 3 ماه انجام می‌شود، بنابراین تغییرات بعد از هایفو در این مدت توسعه می‌یابد. این درمان در داخل کلاژن جدیدی تولید می کند، اما روند طبیعی پیری شما تعیین می کند که چه مدت به نتیجه قابل مشاهده در خارج تبدیل می شود.

HIFU چه تفاوتی با لیزر درمانی دارد؟

هایفو از انرژی اولتراسوند برای تحریک تولید کلاژن در پایه پوست استفاده می کند و در نتیجه باعث لیفت قابل توجه بالینی بافت طی 2 تا 3 ماه می شود. لیزرها بر انرژی نور متکی هستند که معمولاً فقط پوست سطحی را درمان می کنند و برای لیفت پوست نیستند. لیزرها از طریق سطح پوست نیز کار می کنند و اغلب پس از یک عمل باعث از کار افتادگی می شوند. انرژی اولتراسوند هایفو سطح پوست را دور می زند، که به این معنی است که پس از درمان نیازی به استراحت نیست. از آنجایی که این دو فناوری اغلب انواع مختلفی از مشکلات پوستی را درمان می کنند، می توانند با هم سازگار باشند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تاییدیه امریکا گفته هایفو برای پیشونی مناسب نه کل صورت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی