بازدید 3471
۳

دستگیری سارقان حرفه‌ای منزل در تهران

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان حرفه‌ای به عنف منازل تهران و کشف ۲۰ فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱ 04 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کارآگاه "علی ولیپور گودرزی"گفت: با وقوع یک فقره سرقت از خانه‌ای در مرکز تهران به ارزش تقریبی پنج میلیارد ریال، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهمان از خانه مال باخته فرش، تلویزیون، طلا و جواهرات به سرقت برده‌اند، افزود: تحقیقات کارآگاهان حکایت از آن داشت، ۳ مرد جوان با شگرد با استفاده از شاه‌کلید وارد خانه شدند و اموال با ارزش خانه را هدف سرقت قرار دادند و متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه ساقان با شگرد استفاده از شاه‌کلید و اجاره کردن منازل برای مدت محدودی سرقت‌های زیادی انجام دادند و گاهی اوقات این سرقت‌ها هنگامی که فردی در خانه حضور داشته با بیهوش کردن مال باختگان انجام شده است، تصریح کرد: کارآگاهان در نخستین‌گام با با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی هویت متهمان را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های دقیق‌تر، مخفیگاه متهمان را ردیابی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آن‌ها را در عملیات‌های جداگانه و منسجم بازداشت کردند که مقداری اموال مسروقه از مخفیگاه آن‌ها کشف شد.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به پایگاه هشتم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به ۲۰ فقره سرقت از خانه‌های مردم در مرکز تهران اعتراف کردند که ۱۳ مال باخته در مواجه حضوری موفق به شناسایی آن‌ها به عنوان سارقان منزل خود شدند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان در تحقیقات تکمیلی مخفیگاه ۳ مالخر این باند را شناسایی کردند و در ادامه موفق به دستگیری آن‌ها شدند که در بررسی‌ها نیز ۵ دستگاه تلویزیون، یک تخته فرش نفیس و چند لوازم برقی و ... کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
دفعه چندم این سارقان دستگیر میشن ؟؟؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخخخخ
دو روز دیگه آزاد میشن و باز اموال مردم به سرقت میره. خخخخخخخخخخخخ
امنیت یعنی این. خخخخخخخخخخخخخخ
به امید خدا زنده باشیم و ببینیم سارقان بیت المال (اختلاس گرا) روزی گرفتار قانون واقعی بشوند
عجب کاراگاه های حرفه ای داریم . کاراگاه های عزیز و حرفه ای این دزد های و اختلاس گرا هارو هم که فرار میکنند سریع بگیرید لطفآ
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی