بازدید 3250
۱

طارمی زیر ذره بین مدیران منچستریونایتد

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو مذاکره برسر تمدید قراردادش را به زمانی دیگر موکول کرده است.
کد خبر: ۱۱۷۳۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹ 02 May 2023

به گزارش تابناک، تسنیم نوشت: مهدی طارمی که از زمان پیوستتنش به پورتو در تابستان ۲۰۲۰ یکی از بهترین بازیکنان این تیم پرتغالی بوده و آمار خوبی هم از خود به ثبت رسانده، تنها یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد اما مدیران باشگاه پورتو نمی‌خواهند ستاره ایرانی خود را به این سادگی از دست بدهند. روزنامه پرتغالی «رکورد» گزارش داد؛ مهدی طارمی در حال حاضر تنها تمرکز خود را به روی بازی‌اش گذاشته تا با پورتو به اهداف تیمی دست پیدا کند و تنها پس از آن است که در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد. قرارداد این مهاجم ایرانی در پایان ماه ژوئن ۲۰۲۴ با پورتو به پایان می‌رسد اما در خصوص آینده حرفه‌ای‌ او شایعات بسیاری مطرح است، از تمدید قراردادش گرفته تا احتمال فروش او در تابستان پیش‌ رو توسط پورتو اما واقعیت این است که ستاره خط حمله پورتو هنوز تصمیمی در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش نگرفته است.

در سوی دیگر روزنامه «اُ ژوگو» پرتغال خبر داد؛ باشگاه منچستریونایتد نماینده خود را برای تماشای بازی یکشنبه شب پورتو مقابل بواویشتا در چارچوب هفته سی‌اُم لیگ برتر پرتغال به ورزشگاه دراگائو فرستاده بود، دیداری که با تک‌گل دقیقه ۵۹ مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی با برتری یک بر صفر شاگردان سرجیو کونسیسائو همراه شد. طبق این گزارش؛ هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه نماینده باشگاه منچستریونایتد به طور خاص چه بازیکن یا بازیکنانی را در این بازی زیر نظر داشته، وجود ندارد، این در حالی است که اخیراً عنوان شده بود که منچستری‌ها، دیوگو کاستا دروازه‌بان ۲۳ ساله پورتو را زیرنظر گرفته‌اند که اتفاقاً در بازی یکشنبه هم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

در ادامه این گزارش آمده است؛ اگر مدیران باشگاه منچستریونایتد واقعاً در تابستان امسال به دنبال جایگزینی برای داوید دخه‌آ هستند، کاستا می‌تواند گزینه مناسبی برای این کار باشد. حالا اگر نماینده منچستریونایتد در بازی یکشنبه به دنبال استعدادهای دیگری در تیم پورتو بوده، په‌په بال برزیلی و مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو نیز عملکرد تأثیرگذاری از خود در آن دیدار به نمایش گذاشتند.

طارمی که تا پایان فصل آینده تحت‌ قرارداد باشگاه پورتو است، این فصل در ۴۵ بازی برای این تیم پرتغالی به میدان رفته و آمار ۲۵ گل‌زده و ۱۲ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است. او تاکنون در ۱۴۱ بازی، آمار ۷۴ گل‌زده و ۴۷ پاس‌گل را با پیراهن پورتو به ثبت رسانده و ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات هم ۲۰ میلیون یورو تخمین زده شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
طارمی به ایران خواهد برگشت چون هیچ وقت تیم‌های بزرگ فوتبالیست پیر نمی‌خوان اونم منچستر که محااااااله
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل