بازدید 8647

اطلاعیه جدید ستاد کل نیروهای مسلح درباره سربازی

ستادکل نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مشمولین وظیفه دارای ۳ فرزند و بیشتر شامل معافیت از خدمت دوره ضرورت می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۷۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۷ 01 May 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاونت نیروی انسانی ستادکل نیروهای مسلح طی اطلاعیه‌ای جزئیاتی از شرایط جدید معافیت دوره ضرورت را اعلام کرد که به این شرح است: برابر موافقت مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) کلیه مشمولان وظیفه غایب و غیر غایب و کارکنان وظیفه در حال خدمت که دارای ۴ فرزند و بالاتر هستند و همچنین مشمولان وظیفه غایب و غیر غایب و کارکنان وظیفه در حال خدمت، با حداقل ۴۰ سال سن تمام، که دارای ۳ فرزند می‌باشند از انجام خدمت دوره ضرورت سربازی معاف می‌گردند.

گفتنی است، صدور کارت معافیت برای مشمولان غایب و غیر غایب واجد شرایط این مصوبه، پس از طی آموزش‌های مقدماتی و تکمیلی بسیج امکانپذیر خواهد بود. ضمناً در ادامه این اطلاعیه آمده است: با نظر موافق فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) مدت کسر خدمت کارکنان وظیفه در حین خدمت که قبلاً به ازای هر فرزند ۳ ماه بوده است به ترتیب برای فرزند اول ۳ ماه، فرزند دوم ۴ ماه و برای فرزند سوم به ۵ ماه افزایش یافته است. 

مشمولین وظیفه برای آگاهی بیشتر از چگونگی اجرای موارد مذکور و بهره‌مندی از این تسهیلات از تاریخ ۱۴۰۲/۳/۱ به دفاتر پلیس + ۱۰ و کارکنان وظیفه حین خدمت، به کارگزینی یگان مربوط مراجعه نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۱
واقعا روش خیلی هوشمندانه ای برای تشویق به فرزندآوری است! یعنی یک فرد هر چند با سواد اندک حاضره بخاطر چند ماه کسر شدن از خدمت فرزندانی را به جامعه تحویل دهد که دولت کشورش هیچ برنامه ای برای آینده آنها ندارد (از تحصیل گرفته تا کار و .....) و فردا این فرزندان صرفا پدر و مادر را برای شرایط نامناسبشان نفرین می کنند.....در هر صورت باید گفت احسنت به این برنامه های متفرانه و هوشمندانه!
پاسخ ها
سرباز میهن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
احتمالا این طرح هوششششمندانه ماحصل چند جلسه هم اندیشی و همفکری اساتید هم می‌باشد.خدا می‌داند به خاطر همین موضوع چند جلسه برگزار کرده اند
تا دیرنشده افغانیها را از ایران اخراج کنید
پاسخ ها
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
بهتره افغانی ها هم خدمت کنن،
عجب بازنگری هوشمندانه ای!!!!! آدم میمونه از این همه هوش و درایت و ذکاوت!!!
ذکر شده پس از آموزش های تکمیلی در بسیج ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۱
افتخارم اینه که 6 ماه بیشتر خدمت کردم، ولی برای کسر خدمت عضو .... نشدم.
ایامنابع اب وخاک وانرژی ومسکن برای این افزایش جمعیت وجود دارد
نمیدونم این جماعت چقدر زحمت کشیدند فکر کردن شده این بخشنامه ، مگر چند نفر شامل این بخشنامه میشن
من پیشنهاد میدهم با خیل وجود اتباع افغانستانی، این دوستان هم بیایند خدمت سربازی حداقل حق مطلب ادا بشود ، نمیشه که دوستان ما تا پنجاه سالگی مشمول باشند و تامین امنیت کنن ، دیگران از کشورهای بیایند فقط بهره ببرند ، بازار کار را اشغال کنن.
آفرین به تدبیر مسئولین....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست