بازدید 2089
۱

احصاء ۵۰ هزار مورد خطر در بوستان‌های پایتخت

عضو شورای شهر تهران از احصاء ۵۰ هزار موارد خطر در بوستان‌های پایتخت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱ 29 April 2023

به گزارش «تابناک»، ناصر امانی در گفت‌وگو با ایسنا،‌ در مورد وضعیت ایمنی بوستان های سطح شهر با بیان اینکه گروه‌های Hse شهرداری تهران، وضعیت ایمنی بوستان‌های پایتخت را رصد کردند، گفت: براساس گزارش واحد HSE (سلامت، ایمنی و محیط زیست) بیش از ۵۰ هزار موارد خطر در بوستان‌های تهران احصاء شده است که خدایی ناکرده ممکن است به شهروندان آسیب برساند.

وی با بیان اینکه البته بررسی‌ها نشان داده است که رفع خطر از برخی موارد زمان‌بر است؛ چراکه نیازمند مشارکت سایر دستگاه‌ها همچون اداره برق،‌ آب و... هستند، اظهار کرد: علاوه بر اینکه رفع خطر بسیاری از موارد پرخطر در بوستان‌ها تنها در حوزه اختیارات شهرداری تهران نیست و باید سایر دستگاه‌ها نیز مشارکت کنند،‌ به دلیل تعداد بالای موارد خطر در بوستان‌ها نیز قطعا رفع خطر زمان‌بر خواهد بود.

عضو شورای شهر تهران افزود: رفع موارد خطرناک در دستور کار شهرداری تهران قرار گرفته و به نواحی و مناطق شهرداری تهران نیز رفع خطر از بوستان‌ها، ابلاغ شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آقای حدادعادل رئیس فرهنگستان فارسی لطف کنند کلمه احصا را ترجمه کنند.چون اکثرمردم ایران برخلاف ایشان که فارسی را زیرمجموعه عربی معرفی کرده وفقط کلمات اروپایی را غیرفارسی میداند معنی اینگونه لغات را نمیدانند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست