بازدید 3375

درمورد حجاب، هرحرفی باید با جدیت پیگیری شود

رئیس کل دادگستری استان قم با بیان اینکه در قم قاطبه مردم تقاضای مقابله با بدحجابی را دارند و حرمت حضرت معصومه سلام الله علی‌ها و حوزه علمیه این اقتضا را دارد، گفت: مردم بدانند که قوه قضائیه در کنار مردم برای رفع این معظل اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۷۲۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲ 28 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری حوزه، رئیس کل دادگستری استان قم با بیان اینکه در قوه قضائیه عزم جدی برای مقابله با کشف حجاب و بدحجابی وجود دارد، گفت: مقابله با بدحجابی خواسته مردم قم است، قانون کشف حجاب را جرم اعلام کرده، مقام معظم رهبری آن را حرام شرعی و قانونی دانسته و رئیس قوه قضائیه تأکید بر برخورد جدی کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری در دیدار با آیت الله سعیدی که پیش از ظهر دیروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه کار‌های عمومی در دادگستری و شورای حل اختلاف در زمان و موقع مقرر در حال انجام است، اظهار کرد: ما در پرونده‌های قصاص و حدود هیچ پرونده معطلی در استان قم نداریم.

وی با اشاره به موضوع عفاف و حجاب و روند صدور حکم متخلفان این عرصه، گفت: قانون، کشف حجاب را جرم اعلام کرده، مقام معظم رهبری آن را حرام شرعی و قانونی دانسته اند و رئیس قوه قضائیه تأکید بر برخورد جدی کرده‌اند.

رئیس کل دادگستری استان قم با بیان اینکه در قوه قضائیه عزم جدی برای مقابله با کشف حجاب و بدحجابی وجود دارد، گفت: تلاش ما این است که بتوانیم از همه ظرفیت‌ها در این عرصه استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در قم قاطبه مردم تقاضای مقابله با بدحجابی را دارند و حرمت حضرت معصومه سلام الله علی‌ها و حوزه علمیه این اقتضا را دارد، گفت: مردم بدانند که قوه قضائیه در کنار مردم برای رفع این معظل اجتماعی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

مظفری افزود: مجرمان اگر ببینند یک حرفی زده شد و عمل نشد بیشتر جری می‌شوند بنابرای اگر حرفی زده می‌شود باید با جدیت پیگیری و اجرا شود.

در ادامه حجت الاسلام حسن غریب دادستان قم با بیان اینکه در بحث عفاف و حجاب اول باید کار فرهنگی و ارشادی انجام شود و در مرحله بعد با افرادی که تعمدا جرم می‌کنند برخورد شود، اظهار کرد: سیاست ما این است که در مواردی که باید برخورد شود قاطعانه برخورد کنیم، ولی باید ضوابط شرعی و قانونی برای رسیدگی به جرایم رعایت شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۷
وعده های عمل نشده مسئولان که فقط حرفش رو می زنند هم مهم نیست فقط درباره حجاب پیگیری شود
کنسرت نانسی عجرم توی عراق رو کجای دلمون بذاریم!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
مگر رای گیری کردید که همیشه میگید قاطبه مردم
تابی مطمئنی درانتظاربررسی نداری وکامنت این مطلب همین یه دونه بوده؟
فرونشست زمین دردشت تهران ودشتهای جنوب استان تهران که 10-تا20 سال دیگر منطقه ای با جمعیت فعلی حداقل 20 میلیون نفررا خواهدبلعید هم جدی گرفته میشود؟
حجاب اجباری فقط حرف زور است و بس.
این همه فساد و تورم و فقر و بیکاری رو نمیبینین و هیچ عکس العملی نسبت بهشون ندارین ولی تا اسم حجاب میاد رگ گردنتون باد میکنه.
کاهش تورم چی؟
افزایش تولید؟
ساخت 4 میلیون مسکن
ارزان شدن ماشین؟
کمک به مستاجرها؟
....


فقط حجاب مهمه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
معیشت و گرانی و تورم و اجاره بها و اشتغال و مسکن و طلاق و آلودگی هوا و خشکسالی و ..... چه؟
برای کارتن خوابی 16 هزار زن در تهران و مورد تجاوز قرار گرفتنشون غیرت لازم نیست. غیرت برای چهار تا شوید بی ارزشه که به خاطر منافع یک عده تبدیل به ارزش شده
اختلاس و غارت بيت المال و رشوه و رانت و ... پس چي !؟
قاطبه مردم برای شما یعنی چند درصد؟؟؟
اختلاس و بخور بخور و مبارزه با گرانی را کاری ندارند اصلا فقط 2 تا تار مو مهمه براشون
برای برخورد با اختلاس و چپاول کشور چطور
حرف از صعود مجدد دلار طی روزهای آتی نمیزنید...
این قاطبه مردم چند نفرند؟
"معضل" درسته نه معظل. اول نوشتنشو یاد بگیرین بعد درباره ش، صحبت کنین
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی