بازدید 4108

۲۶ واحد صنفی به دلیل حجاب در کیش پلمب شد

جانشین فرمانده انتظامی ویژه کیش از پلمپ ۲۶ واحد صنفی متخلف در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب در جزیره کیش خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲ 27 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سرهنگ فرج نظری حانشین پلیس کیش با اشاره به اینکه پلیس ملزم به پیگیری مفاد قانون است، افزود: رعایت عفاف و حجاب از مطالبات مردم است و پلیس برابر وظیفه قانونی خود با جدیت در این خصوص عمل می‌کند.
 
جانشین فرمانده انتظامی ویژه کیش افزود: طرح عفاف و حجاب با مشارکت نهاد‌ها و دستگاه‌های مسئول به ویژه حمایت سازمان منطقه آزاد، نهاد امامت جمعه، قوه قضائیه، صداوسیما و جوامع صنفی از ۲۶ فروردین آغاز شده است.
 
سرهنگ فرج نظری گفت: این طرح به صورت هوشمند و برای تقویت و توسعه حقوق شهروندی است و پلیس از مشارکت و همراهی مردم در ارتقاء امنیت عمومی قدردانی می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: از اصحاب رسانه، نخبگان و ساکنان جزیره کیش انتظار می‌رود همچنان به همکاری همدلانه خود با پلیس ادامه دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۱
حجاب از مطالبات مردم است و پلیس برابر وظیفه

کدام مردم؟ کدام وظیفه پلیس ؟ خوبی اش این است که خودتان هم میدانید این کارها هیچ فایده ای ندارد با این طرحها و بگیر ببندها تعطیل کردن مغازه ای مردم حتی یک نفر با حجاب نخواهد شد فقط اصرار به پافشاری و لجبازی دارید برای اینکه حجاب نهادینه بشود فقط خانواده میتواند این کار را از سنین کودکی بکند که اونجا هم دست شماها نمیرسد خانواده ها و پدر مادرها اعقتادات شما را ندارند هیچ کاریش هم نمیشه کرد. اینقر ناراضی تراشی نکنید
اصلا هم امام جمعه نقشی در این کار نداشته ....(که کلیپش همه جا پر شده).............
سلام . اتفاقا هفته گذشته ما کیش بودیم و همه جاشم گشتیم اما هیچ مغازه ای پلمپ نبود.
بستن مغازه ها که خودش جرم بزرگتری است
فقط دارین تنفر مردم رو بیشتر می کنید..
تا کی میخواین به این لجبازی با مردم ادامه بدین؟
بنظرم کل کسبه و رستورانهای کیش تو یه اقدام هماهنگتو یه روز تعطیل اعتصاب کنند و مغازه ها رو کلا ببندند تا نتیجه این تندرویها رو دولت بفهمه
۱ میلیارد مسلمان از۸ میلیاردانسان.۸۰میلیون ایرانی ۴۰میلیون زن ۲۰میلیون واجد شرایط حجاب.۵میلیون حجابدار.۱۵ میلیون بی حجاب وکم حجاب.این همه قشون کشی و هزینه .اسلام به خطر افتاده.البته برای انحراف افکار از وضع فاجعه بار مدیریت مملکت بحران جدیده.مثل مسمومیت و....ولی مردم باهش تر از این حرفا هستن.
ببخشید ولی انعکاس این اخبار و سعی در بزرگنمایی وبرخوردها با توجه به مشاهدات عینی خودمان یه مقدار خنده دار به نظر میرسه
والا بیخود حرف نزنید ما الان کیش هستیم واصلا این حرفا نیست بخواند هم ببندند باید همه درجا کل جزیره بسته بشه چون دیگه معدود افراد حجاب دارن
نتیجه ای ندارد این بازار پلمپ ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست