بازدید 4862
۶

آغاز بزرگترین عرضه خودرو در کشور

دو خودروساز بزرگ کشور از صبح دوشنبه بزرگترین عرضه هفتگی خود را آغاز می‌کنند و قرار است تا پایان هفته بالغ بر ۵۰ هزار خودرو به مشتریان تحویل داده شود که رکورد جدیدی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۳ 24 April 2023

به گزارش «تابنا» به نقل از ایرنا، با اتمام مراحل نوبت‌بندی در سامانه یکپارچه فروش خودرو در هفته گذشته، مشخص شد که اکثر مشتریان در سال جاری محصول مدنظر خود را تحویل خواهند گرفت که همین مسئله سبب کاهش شدید قیمت خودرو در بازار شد.

در همین زمینه خبرنگار ایرنا کسب اطلاع کرد که از صبح دوشنبه ۴ اردیبهشت فرآیند تحویل خودرو به مشتریان توسط ایران‌خودرو و سایپا در سطح بی‌سابقه‌ای شروع می‌شود.

بر این اساس، دو خودروساز اصلی کشور تا پایان هفته جاری مجموعا ۵۰ هزار خودرو به مشتریان تحویل خواهند داد. این در حالی است که متوسط تحویل هفتگی خودرو در سالیان اخیر حدود ۲۵ هزار خودرو بوده است.

ورود ۵۰ هزار خودرو به بازار طی چند روز آینده قطعا تاثیر مهمی بر بازار خواهد گذاشت و انتظار می‌رود شاهد نزول فاحش قیمت‌ها در بازار آزاد باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
حرف و وعده درمانی کارساز نیست... برای تعدیل قیمت خودرو باید انحصار در بازار برچیده شود و اجازه واردات خودرو خارجی با کیفیت بدون اختصاص هیچ پوِئنی برای تابوت ساز داخلی داده شود.
نه بابا!!!!!!!!!!!یعنی پراید دوباره میشه ۷ میلیون!! نگو سکته ای میشیم بابا
جای گریه داره
توبت دریافت خودرو من افتاده زمستان 1403 !!!!
شرکتهای خودروسازی مخصوصا سایپا ، ظلم واضح به خریداران میکنند و به ریش همه میخندند. نهادهای نظارتی هم فقط نظاره گر هستند. مهر 1401 حدود 89 میلیون پول پیش برای کوییک آر دادم (معادل حداقل 6 سکه امامی و حدودا نصف قیمت خودرو که 180 تومن بود) تحویل آخر فروردین 1402 بود. پولم رو با سود صفر گرفتن و الان (4 اردیبهشت) که مراجعه کردم فاکتور میده که 167 تومن دیگه بریز تا کوییک آر رو تحویل بدم. آخه اگه من همون موقع 180 داده بودم که سه ماه بعدش ماشین رو گرفته بودم! الان ارزش پول پیش من که سه تا سکه امامی شده و درحقیقت شرکت سه تا سکه از من سود گرفته (نمیگم ..... کرده!)، الان بدون اهمیت به مصوبه 473 شورای رقابت، کل افزایش قیمت اخیر رو از من طلب میکنه و هیچ کسی هم پاسخگو نیست. انصاف، عدل، مراجع نظارتی، گشت های سازمان بازرسی و غیره و غیره همه خوابند؟؟؟؟ شماره پذیرش من 10991017 است و کامنت بیخود ندادم. مطلب از تمام نمایندگیهای سایپا هم قابل پیگیری است. قوه قضائیه لطفا استمداد مردم را به نتیجه برسانید و جریمه ای برای اینها درنظر بگیرید که جرئت حق خوری و حق الناس را بالا کشیدن نداشته باشند. لطفا
این برا اینه جلو واردات خودرو خارجی رو بگیرن والا اینا قطره چکانی عرضه میکنن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست