بازدید 3288

ناگلزمن هدایت چلسی را رد کرد!

کد خبر: ۱۱۷۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ 22 April 2023

تایمز از امتناع ناگلزمن از هدایت چلسی خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از تایمز، سرمربی سابق بایرن از ادامه مذاکرات با باشگاه لندنی خودداری کرد. به همین خاطر ونسان کمپانی بلژیکی که هدایت برنلی را بر عهده دارد به فهرست نامزدهای نهایی آبی پوشان اضافه شد.

ناگلزمن که در ماه مارس بایرن را ترک کرد، نامزد اصلی این پست بود ولی این مربی ۳۵ ساله از ادامه مذاکرات با باشگاه لندنی خودداری کرد.

منابع نزدیک به باشگاه می گویند که سران این تیم تحت تاثیر کمپانی و توانایی او در تغییر کامل سبک بازی برنلی قرار گرفته است. با این حال، نگرانی هایی در مورد بی تجربگی او وجود دارد.

علاوه بر این، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق پاری سن ژرمن و تاتنهام و لوئیس انریکه، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا در فهرست نامزدهای نهایی حضور دارند.

چلسی در اوایل آوریل فرانک لمپارد را به جای گراهام پاتر انتخاب کرد ولی باشگاه لندنی هر چهار بازی تحت هدایت سرمربی جدید از جمله هر دو دیدار مقابل رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را باخت.

بولی و هیات مدیره امیدوار بودند لمپارد به عنوان یکی از معتبرترین بازیکنان سابق باشگاه، آرامش و ثبات را به آنها بازگرداند تا در نهایت مربی مناسبی را منصوب کنند. اما اگر نتایج به همان اندازه بد پیش برود، بولی ممکن است مجبور شود دوباره یک مربی جدید را جذب کند.

در طول ۱۹ سال سلطنت آبراموویچ، چلسی به دلیل استخدام و اخراج مربی ها شهرت پیدا کرد ولی به نظر بولی در این زمینه از آبراموویچ گوی سبقت را ربوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی