بازدید 4831

ضربه سنگین یوفا به رئال قبل از جدال حساس با سیتی

کد خبر: ۱۱۷۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲ 21 April 2023

رئال مادرید تنها ۷۱ ساعت بعد از فینال جام حذفی اسپانیا باید برای دیدار با سیتی آماده شود.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از آس، رئال مادرید از برنامه بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی ناراضی است. بازی رفت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود و این امر باعث ناراحتی رئالی‌ها شده است.

ناراحتی مادریدی‌ها از تصمیم یوفا از این واقعیت ناشی می شود که آنها سه روز قبل از این دیدار در فینال کوپا دل ری بازی خواهند کرد و تنها ۷۱ ساعت بین شروع دو بازی فاصله دارند.

پس از شکست در فینال سوپرکاپ اسپانیا مقابل بارسلونا در ریاض، دیدار جام حذفی مقابل اوساسونا فرصتی برای آنهاست تا اولین جام خود را در این فصل کسب کنند. رئالی‌ها همچنین امیدوارند که با یک قهرمانی دیگر در لیگ قهرمانان اروپا فصل را به بهترین شکل به پایان ببرند.

دلایل نسبتاً واضح زیادی برای ناراحتی رئالی ها وجود دارد: تدارکات سفر به سویا و بازگشت، آسیب‌های احتمالی و خستگی و کمبود زمان آماده‌سازی برای یکی از بزرگترین بازی های فصل.

شکست دادن منچسترسیتی برای رسیدن به یک فینال دیگر در لیگ قهرمانان اروپا هدف اصلی رئال در این فصل است اما اگر مادرید برای پانزدهمین بار و دومین فصل متوالی قهرمان این رقابت‌ها شود هواداران ناکامی احتمالی در لالیگا را قطعا از یاد خواهند برد.

 

درخواست‌های رئال مادرید توسط یوفا رد شد

رئال مادرید سعی کرد از یوفا بخواهد تا بازی این تیم روز چهارشنبه برگزار شود و به آنها یک روز اضافی برای استراحت و آماده شدن دهد اما درخواست آنها توسط یوفا رد شد. ۲۴ ساعت اضافی برای آماده شدن برای دیدار با تیم پپ گواردیولا می توانست تفاوت را ایجاد کند.

پیش از این کارلو آنچلوتی از اینکه تیمش در ماه فوریه بازی‌های زیادی را برگزار کرده بود، شکایت داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست