بازدید 5217
۹

درخواست اعاده دادرسی وحید اشتری پذیرفته شد

مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور گفت: درخواست اعاده دادرسی وحید اشتری در دیوان عالی کشور پذیرفته و پرونده به شعبه دیگر دادگاه صادرکننده رای ارجاع می شود.
کد خبر: ۱۱۷۲۰۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱ 20 April 2023

به گزارش تابناک،  امیر هاشمی در توئیتر نوشت: «درخواست اعاده دادرسی وحید اشتری نسبت به رأی شعبه۱۰۶۰ دادگاه کیفری۲ با عنوان «دعوت به اعمال خشونت آمیز» (بند ب ماده۷۴۳ قانون مجازات اسلامی تعزیرات)، به استناد بند چ ماده۴۷۴ قانون آیین دادرسی کیفری در دیوان عالی کشور پذیرفته و پرونده به شعبه دیگر دادگاه صادرکننده رای ارجاع می شود.

وحید اشتری که سال گذشته سفر خانواده قالیباف به ترکیه را رسانه‌ای کرده بود، بابت انتشار خبر «سیسمونی»، «خیریه حسین طائب» و «مطالب مرتبط با هولدینگ یاس» در دادگاه محکوم شد.

طبق تصویر منتشره از حکم دادگاه، وحید اشتری محکوم به تحمل دو سال حبس تعزیری و ممنوعیت از هرگونه فعالیت رسانه‌ای در فضای مجازی و حقیقی شده بود. 

مردادماه سال گذشته روابط عمومی دادگستری استان تهران در اطلاعیه‌ای درباره محکومیت وحید اشتری اعلام کرد که وحید اشتری حداقل در پنج مورد از موارد مشابه با رافت اسلامی مواجه شده است اما از فرصت‌های ارائه شده در جهت اصلاح رفتار خود استفاده نکرده و به اتهام‌زنی بی‌اساس به افراد مختلف ادامه داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
در مورد سیسمونی چرا محکوم شده؟ اعمال نفوذ آقای قالیباف؟
بعد همین مجلس می خواهد از گزارش کنندگان فساد حمایت کند!!!!!!!!!!
خودتون گفتید فساد رو گزارش کنید
کدام اتهام زنی. بدبخت هر چی گفته بود درست بود.
دیگه کسی جرائت نمی کنه دزدی و .... رو بیان کنه. می کنن تو گونی.
باید بهش جایزه میدادید که حقایق را رو کرد! وای بر شما که تاریخ اوف نثارتان خواهد کرد....
وحید اشتری باید از کلیه اتهامات مبری و آزاد بشه . تاسفبار و خجالت آوره.
چون که فساد دولت مردان را رسانه ای کرد محکوم شد در کل هرکس با فساد ورانت ودزدی را افشا کرد مفسد حساب میشه
خخخخ وقتی یک خبرنگار مصونیت ندارد پس وای بحال ملت خوب خبرنگار کارش همین هست یعنی چرا سفر همسر قالیباف وسیسمونی اش را رسانه ای کرد؟ پس یکی از علتهاییکه فضای مجازی فیلتر شده برای گندکاری مقامات وخانواده انها هست که لو نروند واقعا متاسفم اقای اشتری کاملا درست نوشت اقای قالیباف ملت را به حمایت تولید داخل تشویق میکند اونوقت نوه اش باید سیسمونی خارجی داشته باشد این ظالمانه هست بخاطر اطلاع رسانی وافشای سفر بازداشت شود پس منبعد هیسسسسسسسسسسس هیسسسسسسسسس کسی از مقامات ونظام حرفی نزد که کشورما مدینه فاضله هست
با زندانیکردن سوت زنان و افشا کنندگان فساد با شتاب هرچه بیشتری شدت خواهد گرفت
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست