بازدید 3261

واکنش فردین به شکست پسرش

کد خبر: ۱۱۷۲۰۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳ 20 April 2023

پیشکسوت کشتی آزاد ایران گفت: به نظر من باخت در مسابقات قهرمانی آسیا برای امیررضا لازم بود.

به گزارش تابناک ورزشی، فردین معصومی در حاشیه انتخاب ورزشکار قهرمان ایران در خصوص امیررضا اظهار داشت: خدا را شکر با توجه به برنامه‌ریزی که شده است امیررضا روز به روز درحال پیشرفت است و در حال حاضر هم در اختیار کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد است. نگاه کردن کشتی‌های امیررضا برایم پر از استرس هست حتی زمانی که خودم کشتی می‌گرفتم اینقدر استرس وجود نداشت. درگذشته فضای مجازی اینقدر رشد پیدا نکرده بود و به دلیل همین استرس هم تا به امروز کشتی‌های امیررضا را مستقیم از تلویزیون نگاه نکردم ولی قول دادم از مسابقات بعدی کشتی‌های او را ببینم و در کنار او باشم. 

وی در خصوص شکست امیررضا معصومی در مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: تیم ملی کشتی آزاد در این رقابت‌ها نتیجه خوبی را کسب نکرد و این کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد است که باید پاسخگوی این شکست باشد. به نظر من باخت در مسابقات قهرمانی آسیا برای امیررضا لازم بود. در این موقعیت باید این باخت برای امیررضا رقم می خورد.  

پیشکسوت تیم ملی کشتی آزاد ایران درباره ملی پوش شدنش گفت: من هم سن و سال امیررضا بودم کشتی آزاد رشته اصلی من نبود و تنها کشتی‌ای محلی می‌گرفتم و در مسابقات شرکت می‌کردم. من 27 سالم بود که به دوبنده تیم ملی رسیدم و در تیم ملی حضور داشتم. قطعاً امیررضا راه زیادی را در پیش دارد و باید در ادامه به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کند. 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها