بازدید 2697

اعلام روش‌های جذب فطریه توسط دستگاه‌های حمایتی

همزمان با روزهای پایانی ماه رمضان و فرا رسیدن عید سعید فطر، دستگاه‌ها و نهادهای حمایتی روش‌های جذب فطریه را اعلام کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۷۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸ 20 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در راستای جمع‌آوری فطریه ۵۰ هزار پایگاه جذب فطریه در سطح کشور فعال می‌شود که این پایگاه‌ها از طرف شورای زکات استان در محل برگزاری مراسم عید فطر مستقر هستند.

به گفته معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تمامی پایگاه‌ها باید دارای مجوز شورای زکات شهرستان یا استان باشند و هر پایگاه باید برای دریافت فطریه عام، فطریه سادات و کفاره عمد و غیرعمد تجهیز شده باشند.

در همین راستا از شب قبل از روز عید فطر تا بعد از مراسم در سراسر کشور این پایگاه‌ها مستقر همچنین تعدادی از پایگاه‌ها در دو روز تعطیلی عید در معابر جهت دریافت فطریه مستقر خواهند بود.

از آنجایی که نهادهای حمایتی نیز به رسم هر ساله روش‌های جذب فطریه را اعلام می‌کنند، در همین راستا معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از آمادگی دفاتر کمیته امداد جهت دریافت فطریه مردمی خبر داد و در ادامه به تشریح روش‌های پرداخت فطریه به صورت آنلاین پرداخت و افزود: افراد می‌توانند فطریه عام خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۸۳۳، فطریه سهم سادات را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۸۱۱۵، کفاره عمد را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۶۶۶ و کفاره غیرعمد خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۴۰۷ واریز کنند.

همچنین شماره‌گیری کد دستوری #۵*۸۸۷۷* و کد دستوری #۱۲*  - که از روز پنجشنبه (۳۱ فروردین ماه) فعال می‌شود- از دیگر روش‌های پرداخت فطریه و کفاره است.

سازمان بهزیستی کشور نیز از دیگر دستگاه‌های حمایتی که افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار جامعه هدف این سازمان است، روش‌های جذب فطریه را اعلام کرده است. رئیس دبیرخانه شورای مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور از مردم دعوت کرده فطریه‌هایشان را به پایگاه‌های جمع‌آوری فطریه بهزیستی تحویل دهند، چراکه مددجویان بهزیستی ضعیف‌ترین قشر جامعه هستند که علاوه بر مشکلات معیشتی با مشکلات جسمانی و اجتماعی نیز درگیرند.

وی ضمن اشاره به راه‌های جذب فطریه اظهارکرد: در سال پیش رو علاوه بر پایگاه‌های مستقر در مساجد و مصلاها مردم می‌توانند با استفاده از نرم افزارهای موبایلی همچون نرم‌افزار آپ، تاپ ، #۷۲۴* ، #۱۲۳* یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ مبالغ فطریه خود را واریز کنند.

موسسه خیریه کهریزک نیز در آستانه عید سعید فطر، راه‌های جذب فطریه را اعلام کرده است. در همین راستا نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی موسسه خیریه کهریزک به نشانی www.kahrizakcharity.com و یا تماس با سامانه ۴۲۱۱۴۰۰۰ دفتر جلب مشارکت‌های مردمی درباره نحوه پرداخت کفاره و وجوه نقدی اطلاعات کسب کنند و سهمی در شادی‌بخشی به نیازمندان داشته باشند.

بر این اساس شماره حساب‌های دریافت فطریه و کفاره توسط این موسسه اعلام شده است.

۵۰۲۹۰۸۷۰۰۱۳۹۵۱۰۵ فطریه عام- ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۱۳۹۵۱۱۳ فطریه سادات- ۵۰۲۹۰۸۷۰۰۱۳۹۵۱۲۱ کفاره

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی