بازدید 2275

اعلام وضعیت اضطراری در ایالات یوتا آمریکا

اسپنسر کاکس فرماندار یوتا عصر چهارشنبه به وقت محلی در این ایالت وضعیت اضطراری اعلام کرد زیرا برف‌های این منطقه از آمریکا ذوب شده و با ایجاد سیل‌های خطرناک باعث رانش زمین، ریزش بهمن و سایر شرایط خطرناک خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۷۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰ 20 April 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از هیل، کاکس در بیانیه‌ای گفت: ما از میزان بارش‌هایی که در این زمستان دریافت کرده‌ایم بسیار سپاسگزاریم، اما بارش باران بیش از حد متعارف و برف سنگین، با ذوب شدن برف‌ها خطر وقوع سیل را افزایش داده است.

فرماندار یوتا افزود: با بارش بی‌سابقه برف و گرم شدن سریع دمای هوا در فصل بهار، ما باید برای محافظت از ایالت خود در برابر وقوع بهمن، رانش زمین، رانش گل، رانش سنگ و سیل که در ماه‌های آینده به طور اجتناب‌ناپذیری رخ می‌دهد، اقدام کنیم.

به نوشته هیل، سیل ناشی از ذوب برف بهاری از جنوب غربی آمریکا تا کوه‌های راکی در حال وقوع است و ساکنان یوتا و چندین ایالت دیگر را تحت تاثیر قرار داده است.

دفتر فرماندار اعلام کرد: بخش مدیریت اضطراری یوتا قبلاً تیم واکنش اضطراری ایالتی را فعال کرده و منابعی از جمله بیش از یک میلیون کیسه شن را برای کمک به جوامع محلی برای آماده شدن در مقابل وقوع سیل مستقر کرده است.

این دفتر افزود: علاوه بر این، پرسنل بخش جنگلداری، آتش‌نشانی و اراضی دولتی برای کمک به شهرها و ساکنان داوطلب برای پر کردن کیسه‌های شن، حذف آوار و استفاده از تجهیزات سنگین در دسترس خواهند بود.

به گفته دفتر فرماندار، بودجه ۵ میلیون دلاری اختصاص داده شده توسط قانونگذاران برای کاهش اضطراری خطرات وقوع سیل در حال حاضر به اتمام رسیده است.

دستور کاکس همچنین تلاش برای دریافت کمک از سایر ایالت‌ها و در سطح فدرال را نیز مد نظر قرار داده است.

وضعیت اضطراری یوتا تا ۳۰ روز آینده ادامه خواهد داشت، مگر اینکه مدت زمان آن تمدید شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم