بازدید 9147
۸

واریز حقوق فروردین بازنشستگان کشوری

صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حقوق فروردین بازنشستگان کشوری با احتساب افزایش ۲۰ درصدی مصوب هیات دولت به حساب همه بازنشستگان و وظیفه‌بگیران تحت پوشش این صندوق واریز شد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از صندوق بازنشستگی کشوری، در این اطلاعیه آمده است:حق عائله‌مندی و اولاد در این ماه همانند اسفند پرداخت شده است و مابه‌التفاوت افزایش حق اولاد و عائله‌مندی فروردین به همراه حقوق اردیبهشت به حساب بازنشستگان کشوری واریز خواهد شد. براساس داده‌های آماری صندوق بازنشستگی کشوری، بیش از ۲ میلیون و ۶۱۰ هزار نفر با عنوان افراد بازنشسته، از کار افتاده، وراث، وظیفه بگیر و افراد کسورپرداز در جدیدترین داده‌های آماری به عنوان افراد بهره‌مند از خدمات این صندوق بیمه‌ای محسوب می‌شوند. طبق آمار‌های موجود صندوق بازنشستگی کشوری، تعداد افراد بازنشسته تحت پوشش ۸۱ درصد، متوفیان ۱۸ درصد و از کارافتادگان نیز یک درصد افراد حقوق بگیر تحت پوشش صندوق بازنشستگی را تشکیل می‌دهد همچنین در بخش متوفیان با ۱۸ درصد کل افراد مشمول صندوق بازنشستگی، ۱۴ درصد را بازنشستگان متوفی و چهار درصد را شاغلان متوفی شامل می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۷۱۹۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶ 19 April 2023


به گزارش تابناک از صندوق بازنشستگی کشوری، در این اطلاعیه آمده است:حق عائله‌مندی و اولاد در این ماه همانند اسفند پرداخت شده است و مابه‌التفاوت افزایش حق اولاد و عائله‌مندی فروردین به همراه حقوق اردیبهشت به حساب بازنشستگان کشوری واریز خواهد شد.

براساس داده‌های آماری صندوق بازنشستگی کشوری، بیش از ۲ میلیون و ۶۱۰ هزار نفر با عنوان افراد بازنشسته، از کار افتاده، وراث، وظیفه بگیر و افراد کسورپرداز در جدیدترین داده‌های آماری به عنوان افراد بهره‌مند از خدمات این صندوق بیمه‌ای محسوب می‌شوند.

طبق آمار‌های موجود صندوق بازنشستگی کشوری، تعداد افراد بازنشسته تحت پوشش ۸۱ درصد، متوفیان ۱۸ درصد و از کارافتادگان نیز یک درصد افراد حقوق بگیر تحت پوشش صندوق بازنشستگی را تشکیل می‌دهد همچنین در بخش متوفیان با ۱۸ درصد کل افراد مشمول صندوق بازنشستگی، ۱۴ درصد را بازنشستگان متوفی و چهار درصد را شاغلان متوفی شامل می‌شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
افزایش حقوق بازنشستگان کی پرداخت میشه؟ مثل پارسال -۹-۸ ماه بعد؟!!!!
بیست در صد یک ظلم بزرگ است . منتظر ما باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
ببین همین رو هم بهت میدن؟؟؟
بخدا دو درصد هم اضافه کنند یا اصلا اضافه نکنند بازهم فقط تماشا خواهیدکرد
افزایش رتبه بندی معلمان کی اعمال میشه؟
آیا معوقات سال قبل رتبه بندی پرداخت خواهد شد؟
خدا لعنت کنه اونایی که خودرو را حداقل 30% ولی حقوق بازنشستگان رو ۲۰٪ اضافه میکنن.
تورم ۵۶ درصد اضافه حقوق ۲۰ درصد زندگی کردن بدای بازنشسته خفت وخواری دراجتماع است
موش چیه که کله پاچشم گرو گرفتید . برای دادن حقوقهای نجومی نگاه داشتن حقوق چندر غاز فرهنگیان خودش هنره ذره ذره جمع گردد وانگهی حقوق شما دریا شود
خبر واریزی حقوق سایر ارگانها را هم رسانه ای کنید ،واقعا باعث خجالته هرماه شیپور دستتون میگیرید و این چندرغاز را جار جار میکنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست