بازدید 8574
۱

افشاگری تازه برزگر علیه عباس جدیدی و دوپینگش

کد خبر: ۱۱۷۱۹۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸ 19 April 2023

مهمترین اتفاق ماه‌های اخیر انتقادات عباس جدیدی چهره پرافتخار کشتی ایران از منصور برزگر بود؛ جایی‌که جدیدی معتقد بود برزگر سال‌ها با استفاده از او در اوزان مختلف، چاله چوله‌های تیم ملی را پر کرده تا برخی نفرات مثل برادران خادم را وارد تیم کند؛ صحبت‌هایی که سر و صدای زیادی به پا کرد و موافقان و مخالفانی داشت.

برزگر در واکنش به صحبت‌های شاگرد سابق خود می گوید" اگر بخواهیم بگوییم حرف زیاد است. من یک کلمه فقط گفتم آقای جدیدی تو آمدی گریه کردی گفتی من با حیدری کشتی نگیرم. بابت آقای رسول خادم هم بگویم سال ۱۹۹۳ تمام شده بود که عباس جدیدی برود ۱۰۰ تا و رسول خادم هم ۹۰ تا بگیرد. من که مربی شدم گفتم نه عباس جدیدی ۹۰ تا انتخاب شده و باید ۹۰ تا بگیرد. رسول خادم را فرستادیم ۱۰۰ تا که رفتیم برگشتیم گندش درآمد و آقای جدیدی دوپینگی درآمد. دوره بعد هم آمد گفت ۹۰ تا بگیرم. آمدند دیدیم وزنش ۹۸ تا ۱۰۳ کیلو بود. همه بچه ها هم شاهد بودند، که دیگر رفت ۱۰۰ تا. به وزن ۱۳۰ کیلوگرم هم خودش خواست برود ما به او نگفتیم. یک سوال می کنم از شما. آقا امسال به شما گفتند برو بالا خب سال بعد می‌آمدی پایین می‌گرفتی. دیگر چرا دکتر رفتی وزنت را بالا ببری؟ گفت نه من می‌خواهم در این وزن کشتی بگیرم. ما که انتخابی داشتیم"

امیر خادم ۸۲ تا انتخاب شده بود و ۸۲ تا هم گرفت. جدیدی که ۲ سال محروم بود او را برداشتم بردم ترکیه، گفتم تو سال دیگه کشتی می گیری، کشتی ها را ببین که فردا عقب نمانی. با لطیفی هم اتاق بود، ان‌شاءالله یک روز آقای لطیفی خودش بگوید چه شده من نمی‌گویم. من نگذاشتم جدیدی از کشتی دور شود. وقتی سالن آمد تحویلش گرفتم، گفتم تمرین بده، نگفتم دوپینگی هستی برو دنبال زندگیت.

اگر کسی بخواهد مدعی باشد علیرضا رضایی است نه عباس جدیدی

بعد آقای جدیدی اگر هم مساله‌ای بوده شما ۴ بار به علیرضا رضایی باختی، چرا شما را بردند؟ اگر هم قرار است کسی ادعایی داشته باشد علیرضا رضایی است. حالا من وارد چیزی نمی شوم می‌گویند احمدی نژاد... من خیلی حرف ها دارم اما نمی گویم. فقط همین چندتایی که همه می‌دانند را گفتم و اجازه هم ندارم مسائل دیگر را بگویم. حالا یک روز با او روبرو شدم به خودش می‌گویم.

دستگاه تست دوپینگ جدیدی سوخته بود!

تنها کسی که سر دوپینگش اعتراض کردیم عباس جدیدی بود. وقتی آقای دکتر توکل از جلسه آمد گفت من خجالت کشیدم مثل اینکه دستگاه سوخته بود! حالا بگذریم... عباس جدیدی پسر بسیار خوبی است. پهلوون بود خیلی خوب بود. حتی در سیدنی هم می توانست مدال بگیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
آقا برزگر درود و صد درود. حقا که جوانمرد و از سلسله پهلوانان هستی. عزت مستدام و کلام همیشه به حقت پایدار.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار