بازدید 21164
با سه حذفی و ۵۵ امتیاز کمتر از میزبان قهرمان رقم خورد؛

سقوط آزاد کشتی ایران به رده سوم قهرمانی آسیا با تنها یک طلا / زنگ خطر برای فدراسیون پرادعا / شکست ذخیره حسن یزدانی در فینال!

کشتی آزاد ایران با ترکیبی پُر از ملی‌پوشان سرشناس در قزاقستان، شکستی تمام عیار و ناباورانه را تجربه کرد. حذف کامل در سه وزن و کسب تنها یک نشان طلا، زنگ خطری جدی در آستانه المپیک برای ورزش اول کشور به صدا درآورد.
کد خبر: ۱۱۷۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶ 14 April 2023

فدراسیون کشتی که سالی پر تنش و مملو از حاشیه‌های مدیریتی را پشت سر گذاشته است، در اولین ماه سال جدید، سقوطی تاریخی را تجربه کرد و در قزاقستان، سیطره قاره‌ای خود را از دست داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پس از قهرمانی دلنشین هفته گذشته تیم ملی فرنگی ایران با ترکیبی جوان در مسابقات قهرمانی آسیا، رقابت‌های کشتی آزاد در آستانه آغاز شد که تیم پژمان درستکار در هر دو روز، نتایجی کابوس‌وار را تجربه کرد و در نهایت با یک طلا، دو نقره و سه برنز و مقام سومی تیمی به کار خود پایان داد!

سقوط آزاد کشتی ایران به رده سوم قهرمانی آسیا با تنها یک طلا / زنگ خطر برای فدراسیون پرادعا / شکست ذخیره حسن یزدانی در فینال!

مدیریت فدراسیون کشتی با وجود تلاش زیاد در حوزه‌های عمرانی و سخت‌افزاری و همچنین جذب بودجه، مدام با مدیران وزارتی در تنش علنی و اختلاف بود و این دعواها انرژی زیادی از علیرضا دبیر گرفت. در همین حال، حواشی شخص دبیر از مصاحبه‌های مختلفش درباره رسول خادم گرفته تا دخالت در نحوه مبارزه حسن یزدانی و این اواخر خواندن نماز مستحبی وسط جلسه با وزیر ورزش و جوانان، همگی فدراسیون کشتی را به حاشیه کشاند و نفر اول این مجموعه به سوژه شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها تبدیل شد.

رحمان عموزاد در ۶۵ کیلو تنها طلایی کشتی آزاد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بود که البته او هم بر خلاف اقتدار گذشته در فینال به شدت به زحمت افتاد و نزدیک بود او نیز طلای آسیا را نگیرد.

بعد از رحمان، این علیرضا کریمی در ۸۶ کیلوگرم بود که بیشترین امید به طلای او بسته شده بود، اما کشتی‌گیری که مدعی گرفتن جای حسن یزدانی است، در آسیا به مدال نقره رضایت داد.

بیشتر بخوانید

یاسین رضایی در ۶۱ کیلو، امیرحسین کاووسی در ۷۹ کیلو و مجتبی گلیج در ۹۷ کیلوگرم هم سه نشان برنز برای ایران کسب کردند.

مقام پنجمی مرتضی قیاسی در ۷۰ کیلو و امیررضا معصومی در ۱۲۵ کیلو شوکه کننده بود و جای هیچ توجیهی در کادرفنی ندارد. علیرضا سرلک در ۵۷، حسین ابوذری در ۷۴ و ارشک محبی در ۹۲ کیلو هم از دور رقابت‌ها حذف شدند و هیچ امتیازی برای جدول تیمی کسب نکردند!

ایران که سال گذشته با اختلاف ۵۰ امتیازی نسبت به تیم دوم، قهرمان آسیا شده بود، با ۱۲۴ امتیاز عنوان سومی آسیا را از آن خود کرد.

تیم قزاقستان با اقتدار جایگاه اولی را در خانه از آن خود کرد و ژاپنی‌ها هم دوم شدند.

 

سقوط آزاد کشتی ایران به رده سوم قهرمانی آسیا

رده بندی انفرادی و تیمی این مسابقات به شرح زیر است؛


۵۷ کیلوگرم: ۱- امان (هند) ۲- آلماز سمانبکوف (قرقیزستان) ۳- راحت کالجان (قزاقستان) و ریکوتو آرای (ژاپن) ۵- وان هائو زو (چین) و زانابازار زاندانبود (مغولستان) ... ۱۰- علیرضا سرلک (ایران)

 


۶۱ کیلوگرم: ۱- تایربک ژوماشبک اولو (قرقیزستان) ۲- لیو مینگ هیو (چین) ۳- یاسین رضایی (ایران) و توشینتولگا تومنبیلگ (مغولستان) ۵- سردار روزیموف (ازبکستان) و کودای اوگاوا (ژاپن)

 


۶۵ کیلوگرم: ۱- رحمان عموزاد (ایران) ۲- تولگا تومور اوچیر (مغولستان) ۳- ریوما آنراکیو (ژاپن) و اولوکبک ژولدوشبکوف (قرقیزستان) ۵- امیدجان جلال اف (ازبکستان) و سنجر موختار (قزاقستان)

 


۷۰ کیلوگرم: ۱- سنجر دوسجانوف (قزاقستان) ۲- ظفربک اوتاخانوف (ازبکستان) ۳- اوروزبک توکتومامبتوف (قرقیزستان) و یوشینوسوکه آئویاگی (ژاپن) ۵- مرتضی قیاسی (ایران) و شامیل ایساکوف (اردن)

 


۷۴ کیلوگرم: ۱- دارخان یسنگالی (قزاقستان) ۲- کایرین کینوشیتا (ژاپن) ۳- سولدخو الونبایار (مغولستان) و ماگومدرسلو اصلویف (بحرین) ۵- بیونگ مین گونگ (کره جنوبی ۹ و آدیلت ژاپارکولوف (قرقیزستان) ... ۸- حسین ابوذری (ایران)

 


۷۹ کیلوگرم: ۱- بولات ساکایف (قزاقستان) ۲- بکزاد عبدالرحمن اف (ازبکستان) ۳- امیرحسین کاووسی (ایران) و دیپاک (هند) ۵- شهرت بازاروف (تاجیکستان) و یاجورو یاماساکی (ژاپن)

 


۸۶ کیلوگرم: ۱- عظمت دولت بیکوف (قزاقستان) ۲- علیرضا کریمی (ایران) ۳- هایاتو ایشیگورو (ژاپن) و بادور اسلام اف (ازبکستان) ۵- لین زوشن (چین) و ونگ چو (سنگاپور)

 


۹۲ کیلوگرم: ۱- آرش یوشیدا (ژاپن) ۲- رضابک آیتموخان (قزاقستان) ۳- گانخویاگ گانباتار (مغولستان) و ماگومد شریپوف (بحرین) ۵- آجینیاز صفرنیازاف (ازبکستان) و میرلان چینیبکوف (قرقیزستان) ... ۸- ارشک محبی (ایران)

 


۹۷ کیلوگرم: ۱- احمد تاج الدین اف (بحرین) ۲- آووسایمان هابیلا (چین) ۳- مجتبی گلیج (ایران) و مخسود ویسالوف (ازبکستان) ۵- بکزات اورکیمبای (قزاقستان) و دیپاک (هند)

 


۱۲۵ کیلوگرم: ۱- لخاگواگرل مونختور (مغولستان) و یوسوپ باتیرمورزایف (قزاقستان) ۳- بوهردون (چین) و کومار آنیروده (هند) ۵- امیررضا معصومی (ایران) و سرداربک خولماتوف (ازبکستان)

 


رده بندی تیمی: ۱- قزاقستان ۱۷۹ امتیاز ۲- ژاپن ۱۲۹ امتیاز ۳- ایران ۱۲۴ امتیاز ۳- مغولستان ۱۲۰ امتیاز ۴- ازبکستان ۱۱۸ امتیاز ۵- ازبکستان ۱۱۸ امتیاز ۶- قرقیزستان ۱۰۹ امتیاز ۷- هند ۹۹ امتیاز ۸- چین ۹۱ امتیاز

 


عجایب آزادکاران ایران در آستانه

 


معصومی ضربه فنی شد و شگفتی آفرید!

امیررضا معصومی، فرزند فردین معصومی که در کسب طلای آسیا تبحر و تخصص داشت، در مسابقه رده‌بندی وزن ۱۲۵ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان آسیا با ضربه فنی مقابل بوهردون از چین شکست خورد و به مقام پنجم رسید تا به جای شگفتی مثبت، یک شگفتی برعکس خلق کند! کشتی‌های قبلی این جوان گیلانی خیلی‌ها را به ظهور یک پدیده در سنگین وزن امیدوار کرده بود، اما این مسابقات نشان داد، فعلا برای حساب باز کردن روی فردین زود است.


مدعی طلای جهان، در آسیا هم طلایی نشد 

علیرضا کریمی، کشتی‌گیر بااستعداد ایرانی که سال هاست گفته می‌شود پشت خط حسن یزدانی مانده و گاهی حقش خورده شده است، در آستانه فرصت داشت تا این ادعای هوادارنش را ثابت کند، اما او در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا با نتیجه چهار بر یک مقابل عظمت دولت بیکوف قزاق شکست خورد و به مدال نقره رسید. فرصت بزرگی که از چنگ کریمی پرید و احتمالا او را تا مدتی از میدان بزرگ جهانی دور نگه خواهد داشت.

 


شکست ارشک محبی به سبک کشتی‌گیران درجه ۴

ارشک محبی که در رقابتی دور از انتظار ۱۰-صفر به آرش یوشیدای ژاپنی باخته بود، به گروه شانس مجدد برگشت و می‌توانست با کسب مدال آبروداری کرده و اعاده حیثیت کند؛ اما او در رپه شارژ ۶-۴ مغلوب گانخویاگ گانباتار از مغولستان شد تا از دور رقابت‌ها حذف شود و ثابت کند که مستحق مدال برنز هم نبوده است. حالا نحوه آماده‌سازی او توسط کادرفنی و همچنین تاکتیک کشتی محبی در میدان کوچکی مثل آسیا زیر سوال است. درستکار و همکارانش روی ارشک چگونه کار کرده‌اند و چرا از فرم او بی‌خبر بودند؟


رسوایی برای کشتی آزاد ایران مقابل حریف قرقیز

در وزن ۶۱ کیلوگرم یاسین رضایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر ۶ و ضربه فنی هیون سیک سونگ از کره جنوبی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. او در این مرحله با نتیجه عجیب ۱۱ بر ۲ مغلوب تایربک ژوماشبک اولو از قرقیزستان شد و به دیدار رده بندی رفت. از دست دادن این تعداد امتیاز توسط یک کشتی‌گیر ایرانی آن هم در میدان آسیا، واقعا باعث شرمساری کادرفنی و جامعه پرافتخار کشتی کشورمان است.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۷۹
نماز مستحبی نشسته آقای دبیر تقبل الله!!
پاسخ ها
arb
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
دبیر،رئیس فدراسیونه..کشتی فرنگی خوب بوده،کشتی آزاد بد...چرا فقط بخش بد رو به دبیر نسبت میدی؟
اگه دبیر مشکل داشت،باید هر دو بخش،خراب می کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
تق تق الله هم نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
:))))
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
تا زمانیکه با ریا نماز بخوانیم و در عمل متعهدانه کار نکنیم انتظار پیشرفت خیالی خام بیش نیست وقتی آقای دبیر بجای کار و تلاش روی میز کار جلوی دوربین نماز می خواند، وضعیت از این بهتر نخواهد بود. چه بدبخت شده ایم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
موضوع فقط نماز مستحبی نیست ، متاسفانه فدراسیون کشتی شده محل رفیق بازی و شریک بازی آقای دبیر با رفقا و شرکاش ، همهپرسنل شهرداری تهران علی الخصوص در منطقه 6 شهرداری میدونن که پزمان خان درستکار، که هیچ سابقه قابل دفاعی در کشتی نداره ، همیشه دنبال کارهای شهرداری و پیگیر امور مربوط به خودش و دبیر در شهرداری تهران بود و سر و ته آقای درستکار در شهرداری تهران بود.با کمی تحقیق میشه متوجه شد که باند دبیر و ورزشکاران در شهرداری تهران بدجوری دارند به امور کسب و کاری خودشون می پردازند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
علی برکت الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
وقتی فرنگی اول شد نگفتی برای نمازه
کارشو تایید نمی کنم
ولی شما ها با نماز مشکل دارید
تیتر شما خوب نیست این فدراسیون عملکرد خوبی داشته که آمار ها اثباتش می‌کنند مطمئن باشید همین قزاقستان تو جهانی صربستان یه برنز هم به زور می گیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
موفقیت نسبی در چند تورنمنت گذشته هم مدیون زحمات قبلیا و مربیان قبلی بود.
درستکار و دبیر این کاره نیستند.
وقتی به نرم افزار پیشگوی پایتون اعتقاد نداشته باشی همین میشه دیگه قهرمانی میپره
اگه جای دبیر بودم بی معطلی استعفا میدادم تا عاقبت بخیر باشم
پاسخ ها
دبیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
استعفا بدم؟ داداش نماز مستحبی و نمایشی خواندم که جای پای خود را محکمتر کنم.در آسیا آخر هم بشویم خبری از استعفا نیست.کم ... نکشیدم برای رسیدن به این پست
ناشناس
| Romania |
۰۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
تازه سوراخ دعا را پیدا کرده
هر چند ناداوری اجازه صعود امیر معصومی به کشتی فینال را نداد اما او هیچ نشانه ای از صلابت و درایت و فتوت یک کشتی گیر اصیل را ندارد و دو باخت متوالی با ضربه فنی مقابل حریفان نه چندان مطرح برایش از نان شب هم واجبتر بود تا زودتر به خود بیاید
افتادگی آموز اگر طالب فیضی ؛ هرگز نخورد آب زمینی که بلند است
مقام سوم ایران هم از برکات نماز مستحبی خودن شیخ علیرضای د ، ایکی است!
با بودن دبیر همین مقام سومی هم در حد فتح الفتوح جام جهانی هست.
هم زمان با تکاپو و سعی و کوشش کشور های دیگر جهت پیشرفت در امور همه وقت مسئولان ما صرف دعا و نیایش و ذکر میشه چون حضرت امام جمعه تهران جناب اقای صدیقی فرمودند برای گشایش امور و حل مشکلات دعا کتید.
رضازاده بودن کار بدی است .
مثل امثال رضازاده نباشیم .
در ضمن ، رسول خادم الگوی شرافت در ورزشکاران است .
آرش یوشیدا !!!
فقط اخراج دبیر
ول کن بابا سقوط مفتضحانه کشتی رو، اون که مهم نبست.
مهم اینه که رئیس فدراسیون کشتی بچه ارزشی هست و با یک دنیا ادا و ادوار تهوع آور، ششدانگ در خدمت تبلیغات نمایشی دولت است.
و لبخند رضایت می نشاند بر لب آنانی که باید!!!
وزیر ورزش فردا تو مجلس رأی گیری بره خونش چقدر میگیره دو برابر بهش بده رییسی ضررش بیشتر حداقل هلیکوپتر به فنا نمیده
دبیر هم با اون درستکار آمریکایی خداحافظی کنند مردم خوشحال بشن بنداز بیرون ببین در موردت چی میگن
ای بابا نماز دبیر تاثیر نداشت که البته دراینده تاثیرشو برا خودش خواهیم دید
جایی که ریا و تزویر باشد نباید منتظر معجزه بود. متاسفانه در تمامی حوزه ها با مدیریت غلط سقوط آزاد کرده ایم و فقط خودمان از خودمان تعریف و تمجید می کنیم و دیگران با اقتدار و پشتکار قله های افتخار را فتح می کنند.
رعیص ریاکار و چاپلوس فدراسیون کشتی باید استعفاء بده
دبیر ریاکار کجایی ؟
یاد نماز مستحبی :-) دبیر متملق افتادم
چاپلوسب و ریاکاری دبیر در فدراسیون ؛ کشتی مملکت رو به این حال و روز انداخته
با وجود دبیر ریاکار ؛ کشتی کشور به فنا خواهد رفت
وزیر ورزش دبیر رو از فدراسیون پرت کنه بیرون
انشاالله با نماز های آقای دبیر دوباره اول میشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
اول چی؟ تملق
به نظرم آقاي دبير بايد بيشتر از اينها سر جلسه نماز مستحبي بخونه تا شايد فرجي حاصل بشه
دبیر مایه ننگ فدراسیون
ای کاش کریمی با رژیم غاصب صهیونیستی مواجه می شد تا با اقتدار کناره گیری کنه و ناقابلیتهایش پنهان بماند ولی افسوس !!!
دبیر چاپلوس از ریاست فدراسیون برکنار شود
اعضای تیم همگی پشت سر دبیر نماز جماعت مستحبی بخونن :-)
ریشه و عامل اصلی شکست مفتضحانه تیم کشتی ایران شخص دبیر است
با گفتن " تیم ملی فرنگی ایران" که موفق شد و " کشتی آزاد " که ناموفق شد گزارشگر انصاف را از دست داده است . اگر برای موفقیت قبلی، مدیریت را تعریف میکردی میشد گفت که اخلاق حرفه خبرنگاری را رعایت میکردی ولی ..روی موفقیت مانور باید داد و ضعفها را هم باید جبران کرد . مدیریت یکی است ولی....
دبیر ریاکار
جواب بده
گند زدین به همه چیز . استعفا بدین بروید خانه
سیاست ک.وارد ورزش بشه تهش اینه.همه چی ورزش ازش گرفته شده.کشتی شد این.بدنسازی ک اصن هییچ فوتبال ک شده محله مافیا کل ورزش ایران له شده.بزودی دیگه برنز میشه ارزو و البته حقشونه حتی ورزشکارام دیگه ورزشکارای قدیم نیستن
دبير بجز عوامفريبي و ريا و حاشيه سازي و هوچي گري هنر ديگه اي نداره ، اي كاش ذره اي منش برادران خادم رو در پيش ميگرفت ،
آقای دبیر سر نماز مستحبی هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
نه رفته گل بچینه
منتظــــــــــــــــــر سقـــــــــــــوط آزاد هســــــــــتیم

مســــــــــابقات جهانی
تصمیم گرفته شده بود نفر اول مسابقات کشوری که گزینه های اصلی تیم ملی اجازه شرکت نداشتند به این مسابقات اعزام شوند و افراد موفق این جام و مدال آوران اصلی در جام تختی رقابت کنند برای حضور در قهرمانی جهان

ممکنه به این روند انتخابی انتقاد داشته باشیم اما این مقاله سراسر جهت دار و هدف دار بود و جای تأسف فراوان دارد...

در یک وزن فرد عنوان دارمان آن هم در فاصله ۲۰ روز به دلیل مصدومیت بیابانی عازم شد و با همین ۲۰ روز طلا گرفت

این تصمیم در مورد چرخه انتخابی بوده و اگر در قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی گوانژو نتیجه نداد بعد میشه گفت کار اشتباهی بوده
تیم جوانگرایی کرده ، با آنالیز تک تک بچه های تیم و رفع نقاط ضعف ،
در آینده تیم قبراقی خواهیم داشت
به هر حال طرف رو که دیگه آمریکا راه نمیدن پس باید همینجا واسه خودش یه نون و آبی دست و پا کنه ، ولی شب دراز است و قلندر بیدار
شاهکار کردن ایران در بیست دوره قبل تا امسال همیشه در کشتی آزاد اول اسیا بود . سوم در آزاد خخخ
معلومه نمازای دبیر از روی خلوص نیت نبوده. مملکت از همین ریا کاری هاست که به این روز افتاده
انگار نماز مستحبی دبیر مقبول حق تعالی نبوده است
دبیر جوان با انگیزه و با درایتی است. مطمئنم دوباره کشتی را احیا می کند. او رئیس فدراسیون کشتی فرنگی نیز است
نتیجه خیلی بد بود ولی نباید بخاطر این نتیجه،دبیر و پژمان درستکار رو قربانی کرد...هر دو نشون دادن که هم کارشون رو خوب بلدن،هم عاشق کشتی هستند و هم عرق ملی دارند..حالا اینبار روز بد کشتی آزاد بود و اشتباهات فردی و فنی داشتند که باید اصلاح بشه...تیم فرنگی درخشید،تیم آزاد خراب کرد..نباید فقط باخت رو به پای دبیر و فدراسیون نوشت.
ببخشین من نفهمیدم. رئیس فدراسیون فرنگی با رئیس فدراسیون آزاد فرق داره ؟ !
کدومشون بده کدوم خوبه ؟؟
امسال سال تورم
ما میتوانیم دنده عقب بریم
این همه نتایج درخشان رو ندیدن،
تو جهانی که نتایج درخشان بدست آمد دل پیچه برای جوانمردی تیلور و کاکس گرفته بودن عده ای،
درحدی که طلای بچه های خودمون یادشون رفت،
این تیم برای جهانی داره ساخته میشه و قطعا موفق خواهد شد به یاری مولا،
به روشنی مشخص هست که کشتی گیران آراد کار بدون رو در وایسایی با خود دبیر مشکل دارن چرا دبیر اخراج نمیکنن
واقعا دیگه باید دلمون به چی خوش باشه تو این مملکت.
احتمالل نماز مستحبی دبیر بدون وضو بوده وگرنه حداقل باید دوم می شد.
آقای دبیر تقبل الله ولی مثل اینکه نیتت خیر نبوده که تیم ملی افتضاح به بار آورده باز خدا خیریش بده رحمان عموزاد رو
حالا برو جلسه کاری یواشکی نماز مستحبی بخون
اگر دبیر هم دوتا عکس با این دخترهای گوگلی مگولی میگرفت میزاشت روی اینترنت اینهمه منتقد نداشت خوب چراکسی نمیگه کشتی فرنگی اول شد شماها خودتون هم به حرفای خودتون اعتقاد ندارید چون کلا به هیچ چیز اعتقاد ندارید لااقل مرد باشید .
حاجی دبیر
نماز مستحبی را خانه بخوانید
کار فنی کشتی را داخل باشگاه انجام دهید
رزرو حسن یزدانی قاسمپور بود و نه کریمی.کریمی حتی در سطح آسیا هم نیست و فاصله بسیار زیاد با یزدانی و قاسمپور داد.افرادی چون کریمی و محبی و قیاسی باید از کشتی خدا حافظی کنند وچون در سطح آسیا هم دیگر عنوانی ندارند و جا را به جوانتر های با استعداد بدهند
گزارشگر جو گیر و نان به نرخ روز خور برای هل دادن حریف به بیرون تشک... چنان نان پدر و شیر ننه میگه ..انگار حریف ابر ستاره کشتی بوده... فدراسیون و مربی،و گزارشگر... جملگی ریاکاران نان به نرخ روز خور... این است عاقبت ریاکاری و تکبر
قرارنیست هرسال ایران قهرمان بشه، بقیه کشورها هم دارند فعالیت میکنند.پژ مان درستکار ، اونایی که یادشون میاد کشتی گیر خوبی نبود همش دفاع میکرد واصلا" امتیاز انچنانی کسب نمیکرد. بااحترام باید جایش را به یک مربی دارای دانش کشتی واگذار کند. خودش باید استعفا بده....
الان بری بودجه و هزیمه هاشون را ببینی میبنی در جهان اول هستن.
نظرات رو که میخونم برام جالبه که همه تقریبا درک و حس مشترکی دارند. همه از ریا کاری و سفسته کاری نفرت دارند . حس عمومی همیشه بهترین قضاوت رو میکنه .
رسول خادم کجا و علیرضا دبیر کجا .
دبیر ما منتظر استعفا هستیم
کار کشتی ایران به کجا رسیده که بحرین هم میاد کشتی گیر ما رو میبره
در یک جمله می تونم بگم به درک. یعنی از منی که بابت برد و باخت تیمهای کشورم اشک می ریختم همین‌حد از علاقه و اهمیت مونده. به درک که سوم شد. به جهنم که کی ریاکاره کی درستکار. به درک که کی پهلوونه و کی نیست
يك عده افراد انگار فقط منتظرند كه يك ضعف لحظه اي ببينند و آن را علم كنند و داد و هوار بكشند. در اين سال ها كه فدراسيون كشتي تماما موفقيت داشته اند، شما آيا آن ها ديديد؟ همين سه روز پيش كشتي فرنگي اول نشد؟ در ميادين ماه گذشته آيا اول نشديم؟ چرا عادت كرديم به بدگويي كشور خودمان بپردازيم. فدراسيون در يك ميادين كشتي تصميم گرفته از نفرات با تجارب پايين نيز ميدان بدهد و بدليل تجربه كم، خوب عمل نكردند اتفاقا اين كار فدراسيون از درايت بالا برخوردار است. هميشه حسن يزداني، كامران .... را ببرند تا اول بشويم!!!!
كمي تعقل، به نفع همگان است.
رسول خادم گذشته از قهرمان بودن ، پهلوان این مرز و بوم است.رسول خادم یعنی مردم .رسول خادم یعنی دغدغه برای حال محرومان. اقایانی که در برابر این پهلوان مردمی موضع میگیرند بهتر است کمی به خودشان بنگرند و نقایص بیشمار خود را اصلاح کنند.
اینا با دبیر مشکل ندارن با اسلام ونماز مشکل دارن دبیر بره به نمازش چه کار دارید اگر جای نماز میرقصید ایران اول میشد
سلام متاسفانه بعضی ها با اعتقادات مشکل دارن دبیر بهترین مدیر ورزشی ست که تاکنون دیده ام و باید تا المپیک بماند و افتخار برای جامعه کشتی کسب نماید
خداوندا همه راه راست هدایت بفرما
خوب وقتی دبیر شوهر خواهرشو بزاره سر تیم نتیجه همین می شه
پاسخ ها
صمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۶
خب شوهرخواهر توروبزاره میشه آدم خوب؟
وقتی به دبیر اعتراض شد چرا وسط جلسه نماز خواندی ، دلیلی برای نماز خواندن اش آورد که اصلا قابل قبول نبود، بعنوان یک طلبه عرض کنم برادر من میتوان در وسط جلسه نماز واجب را در اول وقت بجا آورد اما جای خواندن نماز مستحبی اصلا در وسط جلسه نیست چون نماز مستحبی محدود به زمان خاصی نیست.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان