بازدید 2809

علیرضا کریمی به فینال راه یافت

مسابقات مقدماتی پنج وزن دوم رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر آستانه قزاقستان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۱۷۱۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸ 14 April 2023

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی،‌ نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم یاسین رضایی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 6 بر 6 و ضربه فنی هیون سیک سونگ از کره جنوبی را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله  با نتیجه 11 بر 2 مغلوب تایربک ژوماشبک اولو از قرقیزستان شد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن 74 کیلوگرم حسین ابوذری در دور اول با نتیجه 9 بر صفر شامیل ایساکوف از اردن را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 5 بر 3 مغلوب ماگومدرسول اصلویف از بحرین شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، ابوذری از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 86 کیلوگرم علیرضا کریمی در دور اول با  نتیجه 5 بر 2 گوان اوک کیم از کره جنوبی را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 10 بر صفر زوشن لین از چین را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 9 بر 2 هایاتو ایشیگورو از ژاپن را مغلوب کرد و به دیدار فینا راه یافت. کریمی در این دیدار به مصاف عظمت دولت بیکوف از قزاقستان می رود.

در وزن 92 کیلوگرم ارشک محبی در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر مقابل آرش یوشیدا از ژاپن مغلوب شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال،‌ محبی به گروه بازنده ها رفت. تا به کار خود برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

در وزن 125 کیلوگرم امیررضا معصومی پس از استراحت در دور نخست،‌ در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 10 بر صفر ضیاموحامت صفراف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی