بازدید 21993
۱
زنوزی ۴میلیون دلار بدهی داد تا مجوز حرفه‌ای بگیرد

کمین تراکتور با خمز برای سورپرایز آسیا بجای استقلال

کد خبر: ۱۱۷۰۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴ 12 April 2023

اگر بی‌پولی‌ها و مشکلات مالی ناگهانی زنوزی و اشتباهات عجیب او در مراوده با دلال‌ها تکرار نشود، تراکتور فصل آتی رویایی خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پیروزی بزرگ در تبریز مقابل سپاهان، اصلا تشریفاتی نبود چراکه در روز شکست گل‌گهر سیرجان و همچنین قطعی شدن حذف استقلال از آسیا، حالا عنوان چهارمی لیگ به شدت مهم شده است. 

تمدید قرارداد چهار ساله با پاکو خمز در میانه فصل، برای اولین بار ثبات را به این باشگاه تبریزی هدیه داد و باعث شد تا نه مربی‌ای چشم طمع به صندلی سرمربیگری داشته باشد و نه بازیکنی برای تمدید قرارداد، نگران تغییر سرمربی شود.

کمین تراکتور با خمز برای سورپرایز آسیا بجای استقلال

البته پیش از خمز نیز یک قرارداد مهم دیگر در باشگاه تراکتور امضا شده بود. ریکاردو آلوز که با ۱۲ پاس گل، عملکردی درخشان داشته، در هتل محل اقامت خود و در آخرین ساعات نقل و انتقالات، با تراکتور سه ساله تمدید کرد. حالا این سه قرارداد جدید در ویترین مالک تراکتور قرار خواهد گرفت تا او تصویری جدید از تیم مورد علاقه‌اش را به همه ارائه دهد.

 لایسنس حرفه‌ای برای بازگشت غیرمنتظره به آسیا

فارغ از تمدید قراردادها و بستن تیم پرستاره و با ثبات برای فصل آینده، زنوزی پروژه دیگری را هم پیش برده است. او در ماه‌های اخیر بدهی‌های معوقه داخلی و خارجی زیادی را پرداخت کرده تا حساب سفیدشده را آماده دریافت مجوز حرفه‌ای کند. در این مدت زنوزی نزدیک به چهار میلیون دلار بدهی پرداخت کرده و حالا تقریبا می‌توان گفت که تراکتور هیچ تعهد مالی معوقه‌ای ندارد.

زنوزی همچنین تلاش کرده زیرساخت‌های موردنیاز تیم فوتبال را آماده کند. چمن شماره یک و دو مجموعه بنیان دیزل از کیفیت ممتاز برخوردار است و به حدی رسیده که خمز این ورزشگاه را به استادیوم یادگار ترجیح می‌دهد. همچنین در مجموعه بنیان دیزل، هتل اقامتی تعبیه شده که از شرایط بسیار خوبی بهره‌مند است و به محل اقامت سرمربی تیم تبدیل شده و اردوهای تیمی نیز هر هفته در این هتل برپا می‌شود.

تمام این موارد تراکتور را در جایگاهی قرار داده که حالا مدعی دریافت مجوز حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد. تراکتوری‌ها امیدوارند با دریافت این مجوز، حضوری ناگهانی در لیگ قهرمانان آسیا نیز داشته باشند چرا که حالا با حذف استقلال از آسیا، تیم چهارم لیگ برتر هم دارای شانس سهمیه خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱
بسیار هم خوب تبریک به هم میهنان عزیز آذزی ، فقط کاش اون عده معدودی که پرچم بیگانه به ورزشگاه میبرن و شعارهای زشت تفرقه اندازانه میدن رو هم طرد کنن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر