بازدید 4733
۵

تراکتور با شکست سپاهان لیگ را به نقطه جوش رساند

با این نتیجه سپاهان 52 امتیازی باقی ماند و تنها به دلیل تفاضل گل بیشتر نسبت به استقلال در صدر جدول لیگ برتر ایستاد. پرسپولیس نیز با 51 امتیاز در تعقیب سپاهان و استقلال قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۷۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳ 07 April 2023

سپاهان صدرنشین در جدال مربیان بزرگ خارجی شاغل در ایران، به تراکتور و پاکو خمز باخت تا در صدر شریک پیدا کند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ شاگردان مورایس که گفته می‌شد بازی‌های راحت‌تری تا پایان لیگ بیست و دوم دارند، امشب باختند تا قهرمانی‌شان به تردید بیفتد.

تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان در آخرین دیدار از هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر از ساعت 21:40 امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار حساس با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان تبریزی به پایان رسید.

تک گل این بازی را رضا اسدی در دقیقه 64 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا شاگردان خمز سومین باخت صدرنشین لیگ برتر در فصل جاری را رقم بزنند.

تراکتور با شکست سپاهان لیگ را به نقطه جوش رساند

با این نتیجه سپاهان 52 امتیازی باقی ماند و تنها به دلیل تفاضل گل بیشتر نسبت به استقلال در صدر جدول لیگ برتر ایستاد. پرسپولیس نیز با 51 امتیاز در تعقیب سپاهان و استقلال قرار دارد.

حسن اکرمی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت. او به سیدمحمد حسینی و هادی محمدی از تراکتور و جلال‌الدین علی‌محمدی از سپاهان کارت زرد نشان داد.

هواداران پُرشور تراکتور ظرفیت استادیوم یادگار امام (ره) را در این مسابقه به طور کامل پُر کرده بودند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
ناگفته‌نماند که روسیاهی به شبکه میلی۳‌موند که فقط بازی‌تیمهای‌تهران رو پوشش میده، در حالیکه صحنه‌های زیبای هواداری و قابل‌به رخ کشیدن به دنیا در این بازی رقم خورد که روسیاهی به رسانه‌ها و شبکه ۳موند ،مطمئن باشید رسانه های دنیا‌برای رسانه‌های ایران و روزنامه‌های یارانه‌ای استقلال‌پیروزی‌،زیباییهای این ورزشگاه ایرانی را مخابره خواهند کرد.
اگه این مسابفه با دو تا تیم تهرانی بود مطمئنا نتیجه بر عکس می شد مثلا همان صحنه که سپاهان معتقد بود پنالتی شده برای پرسپولیس صد در صد پنالتی گرفته می شد سالها ست شاهذ این چیزا هستیم در ایران طرفداران بازیچه افراد هستند بنابراین لیگ ایران هیچ ارزشی نداره درام چند سال پیش ورزشگار یادگار تبریز بین همین سپاهان و تراکتور هیچ وقت از یادمان نخواهد رفت
مهندسی لیگ اغاز شد دو پنالتی که برای سپاهان گرفته نشد
خجالت نکشید بگویید که یکصد هزار نفر در استادیوم حضور داشتند و هزاران نفر هم از تپه های اطراف بازی را دنبال می کردند. تا کی می خواهید با بایکوت تیم های غیر تهرانی به خصوص تراختور، عزیز دردانه های پایتخت را همچنان محبوب نشان دهید!؟
با سلام .بنده طرفدار تیمهای شهرستانی هستم . ولی وضعیت داوری خیلی خیلی خرابه . متاسفم برای رفوتبال ایران .به عنوان یک ایرانی خجالت میکشم . پنالتی صد در صد سپاهان را داور بخاطر جو ورزشگاه نگرفت
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار