بازدید 7911
۱
مهدی انتقام چندسال را یکجا در لوژ گرفت

گل طارمی به بنفیکا و هیس تاریخی در دربی بزرگ اروپا

کد خبر: ۱۱۷۰۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱ 07 April 2023

در حساس‌ترین بازی‌ امشب فوتبال اروپا دو تیم بنفیکا و پورتو در ورزشگاه مملو از تماشاچی لوژ به مصاف یکدیگر رفتند که پورتو توانست با پیروزی 2-1 فاصله خود با رقیب سنتی اوج‌گرفته‌اش را به هفت امتیاز کاهش بدهد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بنفیکا در فصلی که با هدایت راجر اشمیت یکی از در سال‌های درخشان خود را پشت سر می‌گذارد و در لیگ قهرمانان اروپا هم به جمع هشت تیم پایانی راه یافته، با امید بسیار به دنبال پیروزی حیثیتی برابر آبی‌پوشان پورتو بود اما بازی باحوصله و حسابگرانه شاگردان سرجیو کونسیسائو این فرصت را از آنها گرفت؛ آن هم در شرایطی که باز هم مهدی طارمی یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین بازیکنان میدان بود.

گل طارمی به بنفیکا و هیس تاریخی در دربی بزرگ اروپا

صحنه مشکوک در محوطه جریمه بنفیکا که در نیمه اول بازی رخ داد اما داور مسابقه به سادگی از کنار آن عبور کرد و حتی در اتاق وی ای آر نیز مورد بررسی قرار نگرفت.

در شرایطی که داور مسابقه می‌توانست در همان ابتدای بازی یک پنالتی برای پورتو اعلام کند اما این اتفاق رخ نداد تا گلزنی مهدی طارمی به دقیقه 54 موکول شود. در شرایطی که دو تیم با تساوی 1-1 به کار خود ادامه می‌دادند، مهدی طارمی با کنترل توپ در پشت محوطه جریمه و یک ضربه زمینی دقیق و تماشایی به گوشه دروازه میزبان،  تیمش را پیش انداخت و سپس با حرکت جنجالی ورزشگاه لوژ را به سکوت دعوت کرد. حرکتی که چندان به مذاق هواداران بنفیکا خوش نیامد و آنها یکصدا به شعار دادن علیه او پرداختند.

در این لحظه اوتاویو، هم‌تیمی طارمی و زوج او در خط حمله آبی و سفید پوشان حرکتی را که وینیسیوس در ال‌کلاسیکو انجام داده بود را تکرار کرد و با حرکت دست روی لوگوی پورتو و نشان دادن آن به آنها طعنه زد؛ کاری که بنفیکایی‌ها را به اوج عصبانیت رساند.

گل طارمی به بنفیکا و هیس تاریخی در دربی بزرگ اروپا

مهدی طارمی بعد از گلزنی با این حرکت جنجالی هواداران بنفیکا را دعوت به سکوت کرد.

پورتو با این پیروزی ارزشمندی که مهدی طارمی در آن نقش اساسی ایفا کرد 64 امتیازی شد تا علاوه بر تثبیت جایگاه خود در رتبه دوم جدول فاصله امتیازی با بنفیکای صدرنشین را به 7 امتیاز کاهش دهد.

اگرچه شرایط دشوار است، اما تیم سرجیو کونسیسائو با رقم زدن دومین باخت بنفیکا در این فصل حالا می‌تواند در هفت هفته باقیمانده نیم نگاهی به قهرمانی هم داشته باشد.

گل طارمی به بنفیکا و هیس تاریخی در دربی بزرگ اروپا

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
البته که کار طارمی پسندیده نبوده و بی احترامی است. متاسفانه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار