بازدید 2827

مهار تورم و رشد تولید برنامه دائم دولت تا تحقق آن است

رئیس جمهور وزرای اقتصادی دولت را مکلف کرد برنامه‌های پیشنهادی خود را در قالب نسخه عملیاتی و اجرایی مهار تورم و رونق تولید ارائه کنند.
کد خبر: ۱۱۶۸۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۷ 26 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، اولین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در سال ۱۴۰۲ با موضوع بررسی راهکار‌های تحقق شعار سال، عصر امروز شنبه به ریاست آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزاری شد.

رئیس جمهور در این جلسه با اشاره به نامگذاری سال، "مهار تورم و رشد تولید" را که امروز دغدغه مهم مردم، دولت و رهبری معظم انقلاب اسلامی است، نه یک برنامه مقطعی بلکه برنامه دائم دولت تا تحقق آن دانست و وزرای اقتصادی دولت را مکلف کرد برنامه‌های پیشنهادی خود را در قالب نسخه عملیاتی و اجرایی مهار تورم و رونق تولید ارائه کنند.

دراین جلسه همچنین وزرای جهادکشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، اقتصاد و دارایی، راه و شهرسازی، رئیس کل بانک مرکزی و رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن ارائه گزارشی از شاخص‌های اقتصادی کشور در سال ۱۴۰۱، مهمترین چالش‌های پیش روی اقتصاد کشور را تشریح کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
چقدحرف میزنیدوعمل نمیکنید درواقع نمیخواین کاری بکنیدچون ایرانی نیستیدوبرای آبادکردن نیومدین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
وضعیت مسکن که حداقل نیاز مردم است در وضعیت فوق خطرناک قرار دارد .... قیمت مسکن رها شده است ... باید سیاست هر نفر حداکثر دو ملک سریعتر اجرا شود تا وضعیت از این بدتر نشده ...
از این قول ها زیاد شنیدیم حیف پاسخ .
خدا را شکر همین که پذیرفتید تورم وجود دارد گام به جلو است.
در شعار بله ولي در عمل مثل سال هاي قبل خواهد بود .
در صورتیکه دولت موانع موجود (بروکراسی) برای تولید کنندگان صنایع جدید مانند خودروهای برقی یا هیبریدی را حذف کند مصرف پنزین کاهش پیدا می کند
زِکی . دولتهای قبلی هم همینو میگفتن .
فقط حرف میزنین و جلسات بیخود برگزار میکنین اگه شعارهای سالهای پیش رو درست اجرا کرده بودین دیگه نیازی نبود امسال سال مهار تورم باشه.
فقط حرف و شعار و جلسه و.........
حرف حرف حری . تورم بیش از 100 درصدی در راه است و این دولت هم هیچ برنامه ای ندارد. اصلا این دولت برنامه ریز ندارد که برنامه داشته باشد. کودکستان دولتهای ایران است.
عجببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببببب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
درن درن
وعده سر خرمن.....
با شعور مردم بازی میکنند.. بانک مرکزی خود سکاندار بی ارزش کردن پول ملی، افزایش تورم و عدم تزریق ارز و سکه ببازار بعنوان دارنده اصلی سکه و ارز است.
دیگر دروغ شما از روز روشن‌تر است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل