بازدید 3355
۴

۳۸۵ نفر در حوادث رانندگی نوروز جان باختند

متأسفانه تا دیروز ۳۸۵ نفر از هموطنان ما در تصادفات جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۱۱۶۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 25 March 2023

سردار هادیان فر روز جمعه در مصاحبه باخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: متأسفانه در حوادث رانندگی در نوروز تا روز گذشته ۳۸۵ نفر فوت کردند و ۷ هزار ۱۰۰ نفر مجروح شدند یعنی روزانه ۴۰ نفر در این مدت ۸ روز جان خود را از دست دادند.

رئیس راهور فراجا ادامه داد: ۲۰۵ میلیون تردد استانی و شهرستانی تا روز گذشته ثبت شده است که روز گذشته فقط ۲۵ میلیون تردد به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه میزان تردد‌ها امسال نسبت به سال ۱۴۰۱، ۱۱ درصد داشته است افزود: محور چالوس به علت ریزش سنگ مسدود است و مابقی محور‌ها از جمله محور رشت رودبار، و هراز نیمه سنگین است البته تردد در دیگر نقاط کشور روان گزارش شده است.

سردار هادیان فر گفت: آنچه  تأکید داریم در تردد‌ها از کمربند ایمنی استفاده کنند، زیرا بیشترین عامل تصادف سرعت غیر مجاز گزارش شده است.

رئیس راهور فراجا گفت:بی توجهی به جلو ، لغزندگی معابر ، خستگی و خواب آلودگی از جمله مواردی است که موجب تصادف شده است و هنوز ۲۷ درصد تصادفات به مربوط به واژگونی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
تعدادی پلشت که پشت فرمان بشینن عده زیادی را به کشتن میدهند پلیس باید در پی این پلشتهای پشت فرمان باشد
ایمنی ماشین ها در اولویت اول هستند که هیچکدام ا زخودروهای داخلی این آیتم ضروری را ندارند. و اولویت دوم دست اندازها و فرسودگی آسفالت آزاد راهها است که معاونت زیرساخت ضعیف ترین عملکرد را در جاده ها دارد. اولویت سوم آموزش پایه رانندگی توسط پلیس است که الزامات اولیه آموزش رانندگی را از متقاضی گواهینامه دیافت نمی کند بخصوص آموزش گیرندگان پسر که عمدتا رانندگی بین شهری در جامعه ایران بر عهده آنان می باشد. پلیس حداقل رانندگی یکسال تجربه درون شهری تحت نظارت خانواده از آنها در ترددهای بین شهری را طلب کند.
385 تقسيم بر ٨ مي شود ٤٨ كشته در روز.

٧١٠٠ تقسيم بر ٨ مي شود ٨٨٧ زخمي در روز.


به نظر شما معني قتل عام چيست؟ به نظر شما تلفات روزانه ي يك جنگ چند كشته و زخمي در روز است؟
آهنگ کشته سازی تصادفات و سفرهای نوروزی از آهنگ (شهدای) جنگ بیشتر است به نسبت به طول هشت سال عرض میکنم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر