بازدید 9361

ماجرای پیامک‌ عجیب پلیس

در ایرن جریمه ها نه تنها نوع تخلف معلوم نشده بلکه شماره گواهینامه با دریافت کنندگان پیامک نیز تطابق ندارد.
کد خبر: ۱۱۶۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱ 24 March 2023

به گزارش «تابناک»، عصرخبر نوشت: از شب گذشته پیامکی از سوی پلیس راهور برای بسیاری ارسال شده که در آن به راننده به دلیل ارتکاب تخلفات حادثه ساز دارای نمره منفی هشدار داده شده.

این درحالی است که نه تنها نوع تخلف معلوم نشده بلکه شماره گواهینامه با دریافت کنندگان پیامک نیز تطابق ندارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۴
واقعا از دست پیامهای الکی راهور کلافه شده ایم؟؟؟؟؟ فکر کنم یک عده دوستدارن عید مردم را خراب کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
من که تا حالا یه پیامک هم دریافت نکرده ام. نکته شما جزء اون دسته از راننده ها هستید که سرعت غیر مجاز، سبقت غیر مجاز و رفتارهای ترافیکی خطرناک را خلاف نمیدانند؟
ناشناس
| Sweden |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
جناب ناشناس 11:55، آیا شده که شما در خانه باشید و ماشین شما که در پارکینگ خانه پارک است جریمه شود؟ و یا پیامک انتقال به پارکینگ دریافت کنید در حالی که ماشین جلوی چشم شماست؟ و همزمان هیچ کاری جز پرداخت جریمه نمیتوانید انجام دهید!
من خارج از کشور زندگی میکنم خط ایران رو روشن کردم این پیامک برای من هم اومد !!!! یعنی ماشاء الله به این سیستم هوشمند پلیس ایران که تخلفات خارج از کشور رو هم پوشش میدن !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
خیلی ها خودرو ندارن این پیامک براشون ارسال شده
ناشناس
| Canada |
۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۴
خ خ خخخ من هم اصلا ماشین ندارم و تا حالا چند تا پیامک برام اومده!! اولی مربوط به رعایت نکردن حجاب در داخل خودروی تخیلی من بود (من اصلا ماشین ندارم) و الان هم این پیامک!!!!! شماره گواهینامه درسته اما من هیچوقت ماشین نداشتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! خیلی مسخره هست
من در حدود دو سال اخیر به جز یک پارک دوبله هیچ جریمه ای نشدم...وقتی اس ام اس دیدم واقعا عصبی شدم و الان موقع رانندگی استرس دارم.فکر میکنم جایی خلاف کردم خودم خبر ندارم. واقعا مهران مدیری درست میگه تو طنزاش"هیچ کس جای خودش نیست"
اگر طرف پر خطر هست، خب طبق عقل سلیم باید از رانندگی اون در هرلحظه و هر مکان با جریمه سنگین و ضبط گواهی نامه جلوگیری بشه! این جمله در پیامک هیچ معنای معقولی نداره! مثل این میمونه که (یک شرور با یک قمه داره توی کوچه و خیابون میره، عربده میکشه و قمه رو هم یه اینطرف و آنطرف حرکت میده، بعد نیروی انتظامی بیاد بگه: آقای شرور قمه کش، اگر این قمه ی نو به شخصی برخورد کنه، شما جریمه میشوید!!!! آفرین به این قاطعیت و معنا بخشیدن به قانون و کلمات استفاده شده!!!!! مرحباٌ بکم!
حالا خواستند سیستم ارسال پبامک شون رو تست کنند دیگه ، زیاد سخت نگیرید ....
رانندگی ایرانیها افتضاح است.همش تصادف می کنند.جاده خراب ماشینها غیر استاندارد و رانندگان هم که همه معتاد هستند پلیس راهنمایی رانندگی هم که فقط دنبال جریمه سرعت است. رانندگان هم که لجباز. و ماشینهاشون هم که همش تصادفی است. اگر جنگ بشه همه پالایشگاهها آتش بگیره بنزین نباشه این مشکل حل میشه.
پاسخ ها
rasool
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
شما حالت خوبه؟؟؟ قرص هاتون را درست مصرف کردیدن؟
مواظب سلامتی خودتون و جامعه باشین لطفا
اتفاقا روز سه شنبه دوپیامک به شواره موبایل من وهمسرم همزمان ارسال شده مبنی بر عوارض ازادراهی شلاک شماره فلان نوشته مالک خودرو شماره …..
درصورتیکه نه خودم ونه همسرم هیچ پلاک فعالی نداریم
خانمم که اصلا نداشته خود من نیز اخرین پلاک سال ۹۸ فک کردم وتا حالا خودرویی نداشتم
واقعا عده ای از هموطنان وحشیانه رانندگی می کنند و تا جایی که خودروشان گاز میخورد پدال ان را فشار می دهند. این حماعت بلای جان دیگرهموطنان هستند و باید پلیس خودر و انها را برای جند ماه توقیف کند. روی چهل کشته در حوادث رانندگی حاصل همین رانندگی افتضاح است . تلفات جاده ای نوروز از تلفات نورزوهای جنگ تحمیلی بیشتر است.
سلام عزیزان برادر

باور کنید بیش از دو سال هست که رانندگی نکرده ام - برای من هم همین پیغام اومد - رفتم شماره گواهینامه ام را چک کردم - دیدم اشتباه هست. فکر کردم اشتباهی ارسال شده.
یا علی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر