بازدید 3222
۵

اعتصاب در آمریکا / مدارس لس‌آنجلس تعطیل شدند

پس از به بن‌بست رسیدن مذاکرات مقام‌های سازمان مدارس دولتی شهر لس‌آنجلس با اتحادیه بین‌المللی کارکنان خدماتی مدارس این شهر، مدارس لس‌آنجلس آمریکا امروز سه‌شنبه به دلیل اعتصاب کارکنان خدماتی تعطیل شدند.
کد خبر: ۱۱۶۸۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸ 21 March 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای خبری کی‌تی‌ال‌ای لس‌آنجلس آمریکا، اعضای اتحادیه بین‌المللی کارکنان خدماتی که نماینده حدود ۳۰ هزار دستیار معلم، راننده اتوبوس، متولیان و کارکنان کافه‌تریاها و سایر کارکنان پشتیبانی مدارس است، در این اعتصاب که قرار است صبح امروز سه‌شنبه (به وقت محلی) آغاز و در کل سه روز به طول انجامد، شرکت خواهند کرد.

از سوی دیگر اتحادیه معلمان لس‌آنجلس که نمایندگی ۳۴ هزار معلم مدارس دولتی این شهر را بر عهده دارد نیز بر آن است تا به تصمیم اتحادیه کارکنان خدماتی برای اعتصاب، احترام بگذارد.

آلبرتو کاروالیو مدیر سازمان مدارس دولتی شهر لس‌آنجلس در یک کنفرانس مطبوعاتی که روز دوشنبه برگزار شد، اظهار کرد: امیدوار بودم با رسیدن به توافق با مقام‌های اتحادیه، از اعتصاب سه روزه برنامه‌ریزی شده جلوگیری کنم اما هرگز این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: با این حال هنوز امیدوارم بتوانم برای جلوگیری از ادامه اعتصاب سه روزه به توافقی دست یابم.

به نوشته تارنمای خبری کی‌تی‌ال‌ای، به این ترتیب حدود ۴۰۰ هزار دانش‌آموز تحت پوشش سازمان مدارس دولتی شهر لس‌آنجلس که مدیریت دومین منطقه بزرگ مدارس دولتی در ایالات متحده را بر عهده دارد، روز سه‌شنبه قادر به حضور در کلاس‌های درس خود نیستند.

به گزارش لس‌آنجلس تایمز، اتحادیه بین‌المللی کارکنان خدماتی، خواهان افزایش ۳۰ درصدی دستمزد و افزایش ساعتی ۲ دلار اضافی برای کارگران کم‌دستمزد خود هستند.

ماکس آریاس مدیر اجرایی این اتحادیه بعدازظهر دوشنبه در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد: به صراحت اعلام می‌کنم که در حال حاضر در حال مذاکره با سازمان مدارس دولتی شهر لس‌آنجلس نیستیم و همچنین بر سر تحقق مطالبات خود با دولت فدرال نیز به بن‌بست رسیده‌ایم.

اعضای اتحادیه بین‌المللی کارکنان خدماتی قصد دارند از ساعت ۴:۳۰ صبح سه‌شنبه (به وقت محلی) اعتصاب خود را آغاز کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
معلمان ایران یاد بگیرن
و‌کسی هم‌کشته داده ند
نه خیر تعطیلیشون به خاطر عیده چرا شلوغش میکنید
در اینجا است که (انجمن اولیاء و مربّیان ) آمریکا باید نقش موثر خود را به رخ بکشد
كار اسراييله
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر