بازدید 11408

وعده مهم ارزی رئیس کل بانک مرکزی به مردم

رئیس کل بانک مرکزی گفت: با گشایشی که در سفر امارات برای تسهیل مبادلات تجاری دو کشور با استفاده از ارز درهم به وجود آمد و گشایش جدیدی که در عراق به وجود می‌آید، حتماً وضعیت بازار ارز نیما و بازار مبادله در سال جدید بهتر خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۶۸۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱ 20 March 2023


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، «محمدرضا فرزین» که روز دوشنبه ۲۸ اسفند همراه با «علی شمخانی» دبیر شورای عالی امنیت ملی به عراق سفر کرد، به تشریح دستاوردهای حاصل از ملاقات‌هایش با مسئولان عالی عراقی پرداخت و گفت: در این سفر ملاقات خوب و مؤثری با نخست‌وزیر عراق داشتیم و قبلاً هم رئیس جمهور با وی صحبت‌ کرده بود که موجب شد آقای «سودانی» دستورهای خوبی به رئیس کل بانک مرکزی بدهد.

وی با اشاره به جلسه سه ساعته خود با رئیس بانک مرکزی و مدیرعامل بانک تجارت عراق تصریح کرد: ما منابع زیادی حاصل از نفت و گاز در عراق داریم که دستور پرداخت بخش زیادی از کالاهای اساسی که در کشور ما هست، در آنجا صادر می‌شود ولی برخی تأخیرهای به وجود آمده سبب شده بود خیلی از کشتی‌های مربوط به کالاهای ما با مشکل مواجه شوند.

رئیس کل بانک مرکزی گفت: دستور کار اصلی جلسات ما تسریع در پرداخت‌ها بود که دستور لازم در این زمینه صادر شد و دستور پرداخت جدیدی هم ارائه کردیم که قرار شد دوستان عراقی موضوع را با سرعت پیگیری کنند.

فرزین افزود: برای اطمینان خاطر از انجام توافقات قرار شد جلسات مستمری با مسئولان بانک مرکزی عراق برای پیگیری کارها داشته باشیم و دو نفر هم در بانک مستقر شدند که روزانه موضوعات را پیگیری کنند تا ان‌شاءالله مسائل و مشکلات تجار ما که کالاهای اساسی وارد کرده‌اند، به سرعت برطرف شود.

رئیس کل بانک مرکزی در پایان با تبریک فرارسیدن سال نو، خاطر نشان کرد: با گشایشی که در جریان توافقات انجام شده در سفر به امارات برای تسهیل مبادلات تجاری دو کشور با استفاده از ارز درهم به وجود آمد و همچنین گشایش جدیدی که در عراق به وجود می‌آید، حتماً عملکرد بازار نیما و بازار مبادله ارز در روزهای پس از سال جدید را بهتر خواهید دید.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۳
وعد شما تموم نمیشه مردم با وعد داشتی
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۹
بخدا من نفهمیدم خیلی با کد گفته...لطفا یک کارشناس برای من بیسواد توضیح بدهد ایشان چی فرمودند..بسیار ممنون می شوم.
چجوری روشون میشه بیان جلو دوربین
این وعده اسمش خیلی معروفه همون وعده سر خرمنه البته یه ضرب المثل دیگه هم هست شاهنامه آخرش خوشه فقط خود خدا میتونه به کمک مردم بیاد
مثل تمام وعده های مسئولان بزک نمیر بهار میاد کمبوزه با خیار میاد .
کی میشه بجای افعال آیندهبعید از افعال حال استمرای استفاده کنید؟؟؟؟؟؟
مادربنده۸۶ ساله است برایش گوشت خریدم کیلوئی ۴۳۰ هزار تومان مرغ کیلوئی۶۳۰۰۰ تومان پوشک بزرگسال برای مصرف یک ماه ۲۴۵۰۰۰۰ تومان برنج خارجی کیسه ۱۰ کیلوئی ششصد هزار تومان چای ایرانی کیلوئی ۱۳۵۰۰۰ تومان دارو و ویزیت پزشک و یه عمل تزریق در چشم با بیمه پرداختی بنده هفتصد پنجاه هزار تومان میوه سیصد و‌پجاه هزار تومان مادر بنده مستمری بگیر با حقوقی معادل پنج میلیون نهصد هزار تومان ضمنا خدا شاهد است هنگام انتخابات ریاست جمهوری کولش کردم و رفت به اقای رئیسی رای داد . اف بر هر کسی که به ما ظلم کرد و دروغ گفت و حرافی کرد
یا خدا دوباره وعده داد فرار کنید
دلار دوباره برگشت به کانال ۵۰ هزارتومان
شماهمچنان مشغول وعده دادن هستید !!!!
بسه بابا جمع کنین بساطتونو. هروقت بخاطر بیسوادیتون ارزش پول ملی کم میشه و ارز گرون، میاین همین حرفها رو میزنین. هیچ خلاقیتی هم ندارین نه؟ یه تعداد جمله مشخص رو بدون واو جا انداختن تکرار میکنین
باز هم اینا حرف زدن دلار رفت رو ۸۰ تومن . شما اگه عرضه داشتید دلار به این قیمت فعلی نبود. حرف مفت تمومی نداره
دیگه خیالمون راحت شد
دلارام شد ۴۸ت
مفتی حرف زدن که خرج نداره
حرفی برای گفتن ندارید
عملکردتان نشان دهنده است
خودتون می گید وعده، وعده که هزینه ای نداره خود دولت کاسب همین وضعیته پس تمام حرفها سرکاریه
باسلام خدمت جناب آقای فرزین سال نو راخدمت ایشان تبریک وآرزوی موفقیتعرض می کنم اگردولار را از پول ایران حذفش کنی وتمام کشورهای همسایه با پول آنها معامله اننجام گیرد هم انریکا را زیر پا گذاشتی وپول کشور عزیزمان با ارزش می شود
مثل اون زمان که روحانی گفت مردم خیالشان از بابت دلار راحت باشد
درسال جدید نوسانات بازار تابع نوسانات رهم و دلار خواهد بود و از حالا باید منتظر درهم فرزین هم باشیم
بزک نمیر بهار میاد
کمبزه با خیار میاد
وعده زیاده ولی انجام نمیشه اصلا ملت از بیسوادها میترسن
وعده دادی شد 50 تومن. تعطیلاته برو خونه ات بشین وعده نده حرف نزن
فقط دروغ فقط گفتار درمانی فقط حرف مفت
ارزش پول طالبان هم از پول ما بیشتره
کشوری با حرف درمانی و وعده درمانی .
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی