بازدید 7069
۳
در شبی که هالند پنج گل زد

طارمی دروازه خالی را نزد، پورتو بدست اینتر حذف شد

کد خبر: ۱۱۶۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲ 15 March 2023

در شب نخست از هفته دوم دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بامداد امروز یک بازی حساس برگزار شد که در پرتغال اینترمیلان ۹۰ دقیقه دفاع کرد و گل نخورد و جواز صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها را کسب کردند.

طارمی دروازه خالی را نزد، پورتو بدست اینتر حذف شد

به گزارش تابناک ورزشی؛ پورتوی پرتغال که مهاجم ایرانی‌اش مهدی طارمی را از ابتدا در ترکیب داشت، برابر میهمان ایتالیایی خود اینتر به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکرد و با توجه به پیروزی یک بر صفر نراتزوری در بازی رفت، این شاگردان سیمونه اینزاگی بودند که به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

این چهارمین شکست پورتو در شش بازی اخیرش برابر اینتر در رقابت‌های اروپایی بود. پپه وینگر برزیلی پورتو در دقیقه هفتم وقت‌های تلف شده نیمه دوم این بازی با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد. توپ مهدی طارمی در دقیقه 5+90 به تیر دروازه اینتر برخورد کرد.

طارمی در حالی این توپ عالی را خراب کرد که در برگشت هم دیگر هم‌تیمی او توپ را با ضربه سر به تیرک زد! فرصت سوزی طارمی در شبی رخ داد که ارلیک هالند مهاجم منچسترسیتی ۵بار دروازه لایپزیش را باز کرد و از همه گلزنان لیگ قهرمانان در جدول بهترین گلزن‌ها پیشی گرفت.

در آخرین شب از بازی‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (چهارشنبه) نیز دو بازی دیگر از ساعت 23:30 به وقت تهران انجام خواهد شد که در مهمترین بازی رئال مادرید میزبان لیورپول است و در بازی دیگر ناپولی از اینتراخت فرانکفورت پذیرایی می‌کند.

طارمی دروازه خالی را نزد، پورتو بدست اینتر حذف شد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
هافبکهای پورتو خیلی ضعیف هستند و اصلا بلند نیستند مهاجمان زا تغذیه کنند. غیر از اون دو ضربه به تیر هیچ فرصت دیگری نبود.
یه جایی باید باد طارمی خالی میشد.
بهتر
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر